וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: שי סלמי הוא החשוד ברצח אשתו יפית פוריאן

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 11:47

סלמי חשוד שדקר את אשתו בת ה-31 במהלך ראש השנה, הצית את ביתם ברחובות, השאיר אחריו מכתב התאבדות והותיר את ארבעת ילדיהם יתומים. בתם בת הארבע נפגעה באורח בינוני, החשוד אושפז בבית החולים קפלן ועדיין מורדם ומונשם. בת דודתה של יפית: "חיכינו להוציא את הצדק לאור"

יפית פוריאן שנרצחה בידי בעלה לצד ילדיה. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
יפית פוריאן לצד ילדיה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

שי סלמי הוא החשוד ברצח אשתו יפית פוריאן ברחובות - כך התיר היום (שני) לפרסום בית משפט השלום בראשון לציון. על פי החשד, סלמי דקר את אשתו בת ה-31 והצית את ביתם במהלך ראש השנה. בתם בת הארבע נפגעה באורח בינוני והוא אושפז בבית החולים קפלן ועדיין מורדם ומונשם, כשמצבו קשה.

בית המשפט האריך את מעצרו של סלמי, טבח במקצועו, ב-15 יום. המשטרה מחכה שיתעורר כדי לחקור אותו, עוד בבית החולים. בינתיים, ארבעת הילדים - בני שנה, ארבע, שש ושבע - שוהים אצל משפחתה של פוריאן בחולון. הלווייתה נערכה בבית הקברות בעיר ביום חמישי בהשתתפות עשרות קרובי משפחה וחברים.

שי סלמי, חשוד ברצח אשתו יפית פוריאן. פייסבוק, צילום מסך
שי סלמי/צילום מסך, פייסבוק

בת דודתה של יפית בירכה על פרסום שמו של החשוד ברצח. "אנחנו מחכים לזה כבר מיום שלישי, אנחנו רוצים שייעשה צדק", אמרה בת הדודה, לירז ברוכים, "שיהיה לנו את השחרור הזה ושנוכל להוציא את זה לאור". היא סיפרה כי המשפחה ממוקדת בלהתגבש, "למען הילדים של יפית". "ארבעה ילדים קטנים שכל עולמם התהפך", המשיכה, "זאת המטרה שלנו כרגע - להתאחד ולהוציא את הצדק לאור".

היא סיפרה על יפית שנרצחה, "הייתה בחורה מאוד חייכנית מאז שהייתה קטנה. מצחיקה, אוהבת את המשפחה שלה, אימא נהדרת לילדים שלה. היא נתנה להם הכול, כל מה שמשפחה יכולה לבקש. תמיד אומרים לנו שהייתה תמיד מרימה את המורל. תמיד היינו מוצאים את הטוב איתה".

סלמי השאיר אחריו מכתב התאבדות וצוואה בליל הרצח. במכתב שהונח במגירה האישית שלו בסלון באותו לילה, הוא פנה לילדיו ומשפחתו וכתב: "אני מחליט לסיים את דרכי בחיים האלה, שמחתי להיות חלק מהחיים שלכם".

שי סלמי, חשוד ברצח אשתו יפית פוריאן. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
סלמי החשוד ברצח אשתו, יפית פוריאן/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

האירוע החל עם קבלת דיווח מגורמי כיבוי והצלה בדבר שריפה בעיר, ובתום כיבוי הלהבות אותרה פוריאן כשהיא ללא רוח חיים, עם סימני אלימות על גופה. סלמי אותר במצב אנוש עם כוויות וסימני דקירה ופונה לבית החולים יחד עם בתו, ששוחררה מאז, ואילו אביו, הסב של הילדים, נפגע קל משאיפת עשן ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר.

הסב סיפר שהגיע לדלת הדירה של בנו וניסה לפתוח את הדלת, אך האחרון לא נתן לו. "דיברתי איתו, הוא אמר לי 'רק רגע', ואני ראיתי שעשן יוצא מהמשקוף. רצתי מהר, הבאתי פטיש וחילצתי אותו החוצה".

בני הזוג, שהיו נשואים תשע שנים, לא היו מוכרים לשירותי הרווחה ולמשטרה לא דווח על אירועים או תלונות קודמות ביניהם.

משפחתה של יפית פוריאן פתחה בקמפיין מימון המונים עבור טיפול וגידול ילדיה הקטנים - לאתר התרומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully