וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אשתו ברחובות השאיר מכתב התאבדות, במשפחתה דורשים לפרסם את שמו

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 9:29

בעלה של יפית פוריאן, החשוד שרצח אותה במהלך ראש השנה והצית את ביתם בעיר, הניח מכתב במגירה האישית שלו באותו לילה. "שמחתי להיות חלק מהחיים שלכם", כתב האב, שעדיין מורדם מאושפז במצב קשה. במשפחתה של פוריאן רוצים לחשוף את שמו: "אנחנו רוצים שייעשה צדק"

בווידאו: הלוויתה של יפית פוריאן/צילום: ניב אהרונסון

הבעל החשוד שרצח את אשתו יפית פוריאן ברחובות בשבוע שעבר, השאיר אחריו מכתב התאבדות וצוואה בליל הרצח - כך נודע היום (ראשון) לוואלה!. במכתב שהונח במגירה האישית שלו בסלון באותו לילה, הוא פנה לילדיו ומשפחתו וכתב: "אני מחליט לסיים את דרכי בחיים האלה, שמחתי להיות חלק מהחיים שלכם".

פוריאן נרצחה בליל שלישי בדקירות בדירתה ברחובות, ולאחר מכן על פי החשד הצית בעלה את הבית, במהלך ראש השנה. היא הובאה למנוחות בבית העלמין בחולון בהשתתפות עשרות אנשים. מעצרו של הבעל הוארך ושמו עדיין אסור בפרסום. פוריאן הותירה אחריה ארבעה ילדים קטנים, שאחת מהם הייתה בדירה בזמן הרצח - וחולצה מהשריפה בידי סבה מצד אביה. היא שוחררה מבית החולים, בעוד שהאב עדיין מאושפז במצב קשה.

"אנחנו מחכים שיתפרסם השם שלו כבר מיום שלישי", אמרה לירוז ברוכים, קרובת משפחה. "אנחנו רוצים שייעשה צדק לבת דודה שלי. שיהיה לנו את השחרור הזה ושנוכל להוציא את זה לאור. אנחנו מנסים לא לחשוב עליו ולגבש את המשפחה שלנו למען הילדים של יפית. ארבעה ילדים קטנים שכל עולמם התהפך. זאת המטרה שלנו כרגע - להתאחד ולהוציא את הצדק לאור".

יפית פוריאן שנרצחה בידי בעלה לצד ילדיה. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
פוריאן לצד ילדיה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

האירוע החל עם קבלת דיווח מגורמי כיבוי והצלה בדבר שריפה בעיר, ובתום הכיבוי אותרה פוריאן כשהיא ללא רוח חיים, ועם סימני אלימות על גופה. בעלה החשוד ברצח אותר עם כוויות במצב קשה ופונה לבית החולים קפלן בעיר, כשעתה הוא עצור שם כל עוד הוא מטופל. בתם בת הארבע הועברה איתו לבית החולים, ואילו אביו הועבר לבית החולים שיבא בתל השומר.

משפחתה של יפית פוריאן פתחה בקמפיין מימון המונים עבור טיפול וגידול ילדיה הקטנים - לאתר התרומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully