וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפית פוריאן היא האישה שנרצחה בדירתה ברחובות: "נעשה הכול כדי לדאוג לילדים"

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 15:15

החשוד ברצח הוא בעלה, שמעצרו הוארך עד ליום ראשון ושמו עדיין אסור בפרסום. מצבו עדיין קשה. פוריאן, בת 31, הותירה אחריה ארבעה ילדים, שאחת מהם חולצה מההצתה בדירה על ידי הסבא. "סליחה בשם כולנו", ספדה לה אחת מחברותיה בהלווייתה

בווידאו: הלוויתה של יפית פוריאן/צילום: ניב אהרונסון

יפית פוריאן היא האישה שנרצחה בדקירות ובשריפה בדירתה ברחובות, והיום (חמישי) היא מובאת למנוחות בבית העלמין בחולון בהשתתפות עשרות אנשים. החשוד ברצח של פוריאן בת ה-31 הוא בעלה, שמעצרו הוארך עד ליום ראשון ושמו עדיין אסור בפרסום. פוריאן הותירה אחריה ארבעה ילדים קטנים, שאחת מהם הייתה בדירה בזמן הרצח - וחולצה מהשריפה בידי סבה מצד אביה. היא שוחררה מהבית החולים, בעוד שהאב עדיין מאושפז במצב קשה.

"המשפחה לא מסוגלת לדבר כי אין מילים נכונות לסיפור שהוא לא נכון", אמרה בהלוויה סתיוי, חברה של פוריאן, שהייתה מזכירה במרכז רפואי לקשישים. "אני לא מאמינה שאין לי עוד הזדמנות לראות אותך. אני רוצה לבקש ממך סליחה בשם כולנו, ואני מקווה שעכשיו את במקום טוב ונעשה כל מה שאפשר כדי לדאוג לילדים שלך למשפחה ולאימא שלך. את בן אדם מדהים ותמיד היית. רואים את זה בכל אחד מהילדים שלך. אני אוהבת אותך וכולנו אוהבים אותך. תשמרי על עצמך שם למעלה". כמה בני משפחה חשו ברע בעת ההלווייה, וצוות מד"א שהיה במקום טיפל בהם.

יפית פוריאן, האישה שאותרה ללא רוח חיים בדירתה ברחובות, לאחר שהדירה נשרפה. בעלה חשוד ברצח שלה. 27 בספטמבר 2022. לפי סעיף 27א' לרשתות החברתיות, אתר רשמי
אחת מילדיה חולצה מהשריפה על ידי הסב. פוריאן/אתר רשמי, לפי סעיף 27א' לרשתות החברתיות

אריאל ברוכים, קרוב משפחה של הנרצחת, אמר בתום ההלוויה: "המשפחה כואבת, אבלה, פשוט טרגדיה גדולה. כולם בהלם. אנחנו פשוט אוספים את השברים ורוצים לעזור כמה שיותר. האלימות הזו כלפי נשים חייבת להיפסק. המדינה חייבת להתערב בזה. אנחנו כמשפחה לא נשתוק ונילחם עד סוף ומאוד מקווים שהדין ייצא לאור והשמשפחה תקבל מה שמגיע לה".

לדבריו, הילדים - בני שנה, ארבע שש ושבע - "כרגע בחזקת משפחתה של הנרצחת, דואגים ועוטפים אותם באהבה. זה הולך להיות הליך ארוך קשה ומייגע".

האירוע החל עם קבלת דיווח מגורמי כיבוי והצלה בדבר שריפה בעיר, ובתום הכיבוי אותרה פוריאן כשהיא ללא רוח חיים, ועם סימני אלימות על גופה. בעלה החשוד ברצח אותר עם כוויות במצב קשה ופונה לבית החולים קפלן בעיר, כשעתה הוא עצור שם כל עוד הוא מטופל. בתם בת הארבע הועברה איתו לבית החולים, ואילו אביו הועבר לבית החולים שיבא בתל השומר.

הלוויתה של יפית פוריאן הנרצחת בערב החג בידי בעלה 29 בספטמבר 2022. ניב אהרונסון
"המשפחה לא מסוגלת לדבר". הלווייתה של פוריאן, הערב/ניב אהרונסון

קרוב משפחה של החשוד ברצח סיפר לוואלה! אחרי האירוע כי המשפחה הייתה "נורמטיבית לחלוטין", וכי "לא היו סימנים מקדימים או ריבים חריגים".

"אני בשוק", סיפר חבר קרוב של בני הזוג. "אנחנו יותר מחברים, אנחנו כמו משפחה - בילויים, טיולים, הכול עשינו יחד. אני עדיין לא מעכל". בני הזוג לא היו מוכרים לשירותי הרווחה ובמשטרה הדגישו כי לא היו אירועים או תלונות קודמות שדווחו להם.

יפית פוריאן שנרצחה בידי בעלה לצד ילדיה. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
המשפחה לא הייתה מוכרת לרשויות הרווחה. פוריאן עם שניים מילדיה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully