וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחממים יחסים? המפכ"ל שבתאי והח"כ בן גביר ישבו זה לצד זה בטקס

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 16:38

ברקע המתח בשנה האחרונה בין המפכ"ל קובי שבתאי לשר המיועד לביטחון פנים איתמר בן גביר, נפגשו השניים, לחצו ידיים ואף חלקו ספסל בהשקת רכב החירום של ארגון איחוד הצלה לזכרו לוחם הימ"מ נעם רז

המפכ"ל קובי שבתאי והשר המיועד לביטחון פנים איתמר בן גביר נפגשו בטקס וישבו זה לצד זה. 14 בנומבר 2022. יחיאל גורפיין, איחוד הצלה
ברקע המתיחות בין השניים בשנה האחרונה. שבתאי לצד בן גביר בטקס, היום/איחוד הצלה, יחיאל גורפיין

המפכ"ל קובי שבתאי והשר המיועד לביטחון פנים איתמר בן גביר נפגשו היום (שני), לחצו ידיים וישבו זה לצד זה בטקס השקת רכב חירום של ארגון איחוד הצלה לזכרו לוחם הימ"מ נעם רז. זאת, ברקע המתיחות בין השניים בשנה האחרונה כאשר הראשון האשים את בן גביר בהצתת המהומות בשומר החומות וזה מנגד קרא לפיטוריו.

ח"כ איתמר בן גביר עם מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בטקס של איחוד הצלה, 14 בנובמבר 2022. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
לחצו ידיים וישבו זה לצד זה בטקס. שבתאי לצד בן גביר בטקס, היום/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

בחודש יוני האחרון, קצין הכנסת ניצב יוסף גריף הודיע לבן גביר כי המשטרה החליטה לא לאפשר לו לעלות להר הבית בימים שלאחר חג השבועות. זאת, לאחר שגורמי מודיעין ושב"כ התריעו כי הצעד עלול בוודאות גבוהה להבעיר את השטח ולעורר מהומות ברחבי הארץ, ואף יכול להוביל לפגיעה בביטחון המדינה.

המפכ"ל קובי שבתאי קיבל את ההחלטה בתום הערכת מצב במשטרה. גורמים בכירים במשטרה אמרו אז לוואלה! כי בין הסיבות להחלטת המפכ"ל נמצא "חשש לסיכון לחייו של ח"כ בן גביר באופן אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully