וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מג"ב שהואשם ברצח חברו כופר בעבירת הרצח - אך הודה בעבירות האחרות שיוחסו לו

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 4:15

במסגרת עסקה שכרתו סנגוריו של הנאשם אפיק טויבי, הוא הודה בעבירות האחרות שיוחסו לו בכתב האישום, שאינן כלפי המנוח. בשל כך, הומרה עבירת המעשה המגונה בשוטר אחר שיוחסה לו לעבירת תקיפה. קרובי משפחת הנרצח נעים מאדי תקפו: "רומסים אותנו"

בווידאו: שוטר מג"ב שהואשם ברצח חברו כופר בעבירת הרצח - אך הודה בעבירות האחרות שיוחסו לו/צילום: יואב איתיאל

שוטר מג"ב אפיק טויבי, שהואשם ברצח עמיתו לחדר נעים מאדי, ממשיך לכפור בעבירת הרצח - אבל הודה היום (ראשון) בעבירות האחרות שיוחסו לו בכתב האישום, שאינן כלפי המנוח.

במסגרת עסקה שכרתו סנגוריו עורכי הדין תמי אולמן, שאדי סרוג'י ושחף אולמן, הומרה עבירת המעשה המגונה בשוטר אחר שיוחסה לו לעבירת תקיפה. בעקבות ההסדר ולבקשת תובע מח"ש רונן יצחק, רשם הרכב השופטים יחיאל ליפשיץ, גלית ציגלר ושמואל מנדלבום את ההודאה ובסיום ההליך טויבי יורשע באיומים, תקיפה ובריבוי עבירות של פזיזות ורשלנות. משפטו בגין עבירת הרצח באדישות המיוחסת לו - יימשך.

זאת ועוד, השופטים אפשרו למשפחת הנאשם לשוחח עמו - וקרובי משפחתו של הנרצח מאדי תקפו: "ככל שאנחנו מגלים יותר אצילות כך רומסים אותנו ואת הרגשות שלנו יותר. לא מגיע להם. אנחנו יותר לא יכולים לדבר עם הבן שלנו".

משפטו של אפיק טויבי הנאשם ברצח חברו נעים מאדי, בימ"ש מחוזי חיפה, 10 בנובמבר 2021. יואב איתיאל
כופר בעבירת הרצח. טויבי/יואב איתיאל

נגד טויבי הוגש במרץ אשתקד כתב אישום המייחס לו עבירות של המתה בקלות דעת ושיבוש מהלכי משפט בכל הנוגע לאירוע שגרם למותו של מאדי המנוח, וכן תשעה אישומים נוספים שעיקרם עבירות איומים ומעשי פזיזות ורשלנות בנשק. בשניים מהאישומים הללו יוחסו לנאשם גם עבירות תקיפה ומעשה מגונה כלפי שוטרים בפלוגה. טויבי הואשם כי ירה למוות בנעים מאדי ואז ניסה לשבש את זירת הרצח ולטעון שנעים התאבד.

תחילה ייחסה מח"ש לטויבי עבירה של המתה בקלות דעת. בעקבות עתירה לבג"ץ של המשפחה השכולה, אשר יוצגה על ידי עורכות הדין שרון זגגי-פנחס, ואפרת נחמני-בר - כתב האישום תוקן לרצח באדישות.

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully