וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאיים להישאר באופוזיציה - ח"כ אבי מעוז נפגש עם נתניהו והצהיר: מאמין שנהיה חלק מהממשלה

עודכן לאחרונה: 8.11.2022 / 18:40

לאחר שטען כי "ישנם גורמים בליכוד שלא מעוניינים שנעם תהיה חלק מהקואליציה", נפגש ח"כ אבי מעוז עם בנימין נתניהו. הפגישה לטענתנו נערכה ב"רוח טובה", ובמהלכה הציגה המפלגה ליו"ר הליכוד את תפיסת עולמה. זאת, לאחר שאים מעוז כי נועם לא תצטרף לקואליציה

בווידאו: ן גביר, עם הגעתו לפגישה עם נתניהו במוצדת זאב בתל אביב/מערכת וואלה!

לפי גורמים במפלגה, נתניהו לא הזמין לפגישה את יו"ר המפלגה והנציג היחיד שלה לכנסת, אבי מעוז, מה שיכול להעיד לדבריהם "כי ישנם גורמים בליכוד שלא מעוניינים שנעם תהיה חלק מהקואליציה". אחרי האיום - נתניהו ומעוז ייפגשו במהלך היום

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז, נפגש היום (שלישי) עם בנימין נתניהו. זאת, לאחר שמוקדם יותר איים כי
המפלגה תישאר מחוץ לקואליציה כדי "לאתגר את הממשלה מימין נגד הטרלול הפרוגרסיבי".

לפי גורמים במפלגה, האיום נאמר לאחר שקודם לכן לא הוזמן מעוז לפגישה עם נתניהו. עוד טענו הגורמים כי "כי ישנם גורמים בליכוד שלא מעוניינים שמפלגת נעם תהיה חלק מהקואליציה".

"הפגישה עם נתניהו הייתה עניינית וברוח טובה", נמסר ממפלגת נועם, "הצגנו לראש הממשלה המיועד את תפיסת העולם שלנו לפיה יש צורך להוציא מיד את תכניות הלימוד האנטי ציוניות והאנטי יהודיות שהוחדרו למערכת החינוך, וכן את הצורך בחיזוק זהותה היהודית של המדינה. מקווים שבעז"ה תקום במהרה ממשלה יהודית ולאומית, ואני מאמין שמפלגת נעם תהיה חלק ממנה"

בלוק הימין כולל 64 ח"כים וממפלגת נעם יש רק נציג אחד ברשימה לכנסת - אבי מעוז. כלומר, גם אם הוא לא יהיה חלק מהקואליציה, עדיין מובטח לנתניהו רוב.

אבי מעוז ביציאה מפגישה עם בנימין נתניהו, מצודת זאב, תל אביב, 8 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"נגד הטרלול הפרוגרסיבי". אבי מעוז, היום/ראובן קסטרו

אחרי הבחירות, יו"ר המפלגה מעוז אמר כי הממשלה החדשה "תבחן את האפשרות לבטל את מצעד הגאווה ולבטל הטבות וזכויות אחרות של קהילת הלהט"ב". עוד אמר בגלי צה"ל, כי "נבחן את ביטול מצעד הגאווה מבחינה משפטית. מי עושה בפרהסיה הציבורית מצעד שכל כולו פרובוקציות? אתה יודע כמה מצעד כזה בירושלים פוגע בנו?". אחרי ההצהרה, נתניהו אמר בשיחות סגורות כי "לא תהיה שום פגיעה במצעדי הגאווה או בסטטוס קוו הקשור בקהילת הלהט"ב".

אמש נתניהו נפגש עם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, שרץ יחד עם מפלגת נעם, כחלק מהמשא ומתן הקואליציוני. בתום הפגישה נמסר מלשכת נתניהו כי היא הייתה "מצויינת", וכי השניים סיכמו "לפעול במהירות להקמת ממשלת ימין שתחזיר את המשילות והביטחון לאזרחי ישראל". ח"כ בן גביר אמר בצאתו כי "הפגישה התקיימה באווירה טובה. אנחנו בדרך להקים ממשלת ימין מלא מלא, לשמור על חיילי צה"ל, להסתכל בעיניים של כל האנשים שחלקם מפחדים להסתובב בנגב ובגליל, להחזיר להם את הביטחון, ולהחזיר להם את המשילות. יש לנו הרבה עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully