וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החליט ברגע האחרון לא לוותר על הטופס - וזכה בפרס הגדול בלוטו: "בכיתי מהתרגשות"

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 10:35

תושב המרכז בן 60 סיפר לאנשי מפעל הפיס כי קיבל החלטה להפסיק לשלוח את הטופס הקבוע שלו, אבל "סימן מלמעלה" שכנע אותו לא לעשות זאת. על הרגע בו הבין כי זכה: "אשתי הייתה משוכנעת לחלוטין שאני צוחק, נשבעתי בחיי הנכדים שהכול אמת". ומה הוא יעשה עם 32 מיליון שקלים?

הטופס הזוכה בלוטו 23 באוקטובר 2022. מערכת וואלה!, אתר רשמי
"הייתה לי תחושת בטן חזקה ולא מוסברת".הטופס הזוכה בלוטו/אתר רשמי, מערכת וואלה!

הזוכה בפרס ה-32 מיליון שקלים בלוטו בשבוע שעבר הגיע ביום חמישי למשרדי מפעל הפיס כדי לפדות אותו. הזוכה המאושר, תושב המרכז שחגג לא מזמן יום הולדת 60, סיפר כי כמעט שלא שלח את הטופס הזוכה, וההחלטה של הרגע האחרון סידרה אותו למעשה לכל החיים.

"במהלך השנתיים האחרונות אני נוהג להשתתף בהגרלת הלוטו מעת לעת. עד לפני שבוע למעשה היה לי טופס אחד, המכיל ארבע טבלאות בלבד. את המספרים בחרתי באופן אקראי לחלוטין ואין להם שום משמעות ייחודית עבורי", סיפר הזוכה, אב לשלושה וסב לכמה נכדים שעוסק בתחום הלוגיסטיקה באחת מחברות הייצור הגדולות במשק.

"לפני שבוע הייתה לי תחושת בטן חזקה ולא מוסברת. הפרס היה גבוה ובאופן חריג, בניגוד לפעמים הקודמות, רכשתי בנוסף גם טופס דאבל לוטו מלא של עשר טבלאות", סיפר. בלבי קיבלתי החלטה - שאם הטופס של ארבע הטבלאות לא מניב זכייה כלשהי בהגרלה העוקבת הבאה - אני מפסיק לחלוטין לשלוח אותו".

טופס זכייה בלוטו. -, פלאש 90
"את המספרים בחרתי באופן אקראי לחלוטין". טופס לוטו/פלאש 90, -

בהגרלת הלוטו בה שלח הזוכה שני טפסים, הוא הצליח לנחש בטופס החדש ארבעה מספרים, שהניבו לו 96 שקלים. "כשהזכיין עדכן אותי שיש לי זכייה בסך 96 שקלים, זה נשמע לי כמו סימן מלמעלה, שהרי זו בדיוק העלות של שני הטפסים המקוריים", שחזר את הרגע הגדול בחייו. "בניגוד להחלטה הקודמת שלי, להפסיק לשלוח את הטופס הקודם, בקשתי מהזכיין שישכפל את שניהם. זו הייתה החלטה שקיבלתי באותו רגע".

על הרגעים המאושרים שבהם הבין כי הוא הזוכה בפרס הגדול סיפר: "לאחר שיצאתי מחנות מסוימת, שמתי לב שיש לידה ביתן של מפעל הפיס, וזו הייתה הזדמנות עבורי לבדוק את הטפסים על הדרך. ניגשתי לזכיינית, שעדכנה אותי שהטופס זכה בפרס משמעותי, ושעליי להגיע בהקדם לבית מפעל הפיס". "ביקשתי ממנה שתדפיס לי את תוצאת ההגרלה, והחלטתי לבדוק במקום את הטופס", הוסיף. "הייתי בשוק ופתאום הבנתי שהטופס הקבוע שלי, זה עם ארבע הטבלאות, שהחלטתי להפסיק לשלוח, הוא זה שהביא את הזכייה המטורפת הזאת".

הזוכה המאושר התקשר מיד לבשר לאשתו את הבשורה: "היא הייתה משוכנעת לחלוטין שאני מתלוצץ, בפעם הראשונה נשבעתי בחיי הנכדים שהכול אמת. רק אז היא הבינה שלא מדובר בבדיחה. הטלפון השני היה לבתי הצעירה, בקול רועד סיפרתי לה. באותו רגע לא הצלחתי לעצור את הדמעות מרוב התרגשות והתחלתי לבכות. היא הייתה בהלם מוחלט".

דוכן לוטו. אתר רשמי, פלאש 90
"שמתי לב לביתן של מפעל הפיס, וזו הייתה הזדמנות עבורי לבדוק את הטפסים". דוכן לוטו/פלאש 90, אתר רשמי

בתגובה לשאלה מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, ענה: "אני לא מתכנן לשנות את חיי. אני חושב שאולי אקדים קצת את מועד הפרישה לפנסיה, אבל כרגע חשוב לי להמשיך לעבוד. אשתי כנראה גם תקדים את פרישתה. החלום שלי עד כה היה לקחת את כל המשפחה המורחבת לטיול רציני, מחוף לחוף בארצות הברית, ואני מתכוון להגשים אותו. אני מתכנן כמובן לסייע לילדיי בתחום הדיור וגם למשפחתי המורחבת, שלאורך כל השנים הייתה שם לצדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully