וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: כמה תקבל החנות שבה נרכש כרטיס הלוטו של מיליארד הדולרים?

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 16:02

עובד בתחנת "ספידוויי גז" בשדרות איסט טוהי בעיר דה פליינס שבאילינוי, אמר כי "ברור שהיינו בהלם, אך אני שמח שמישהו מאילינוי הצליח לזכות בפרס". על פי מפעילת הלוטו של אילינוי, עסקים מקבלים עמלה של 1% מההגרלות ועד 500 אלף דולר מכרטיסי גירוד

תחנת הדלק שבה נמכר כרטיס הלוטו של "מגה מיליונס" עם הפרס העצום בסך 1.337 מיליארד דולר, אישרה ל"פוקס ביזנס" אתמול (שבת) כי העסק קיבל שיחת טלפון שמאשרת את דבר הרכישה בסניף המסוים ממפעילת הלוטו של אילינוי.

עובד בתחנת "ספידוויי גז" בשדרות איסט טוהי בעיר דה פליינס שבאילינוי, אמר כי "ברור שהיינו בהלם, אך אני שמח שמישהו מאילינוי הצליח לזכות בפרס".

על פי מפעילת הלוטו של אילינוי, עסקים מקבלים עמלה של 1% מההגרלות ועד 500 אלף דולר מכרטיסי גירוד. החברה ציינה כי חנות מקרסטווד במיזורי קיבלה המחאה בסך 500 אלף דולר ב-2021 לאחר שמכרה את הכרטיס הזוכה בהגרלת הלוטו של מגה מיליונס.

סניף תחנת הדלק בו נרכש הכרטיס הזוכה בהגרלת הלוטו של מגה מיליונס. גוגל מפס, אתר רשמי
סניף תחנת הדלק שבו נקנה הכרטיס הזוכה/אתר רשמי, גוגל מפס

הפרס בסך 1.337 מיליארד דולר שבו זכה רוכש הכרטיס מאילינוי, שסרב להזדהות, הוא בכרטיס שבמסגרתו תשלום הפרס מתפרש על פני 29 שנים. מרבית הזוכים מעדיפים לבחור במזומן - סכום שמוערך ב-780.5 מיליון דולר.

"ברכות לאילינוי לוטרי על כך שמכרה את הכרטיס הזוכה", אמר בהצהרה פאט מקדונלד. "אנחנו נרגשים שהיינו עדים לזכייה באחד הפרסים הגדולים בהיסטוריה של מגה מיליונס. אנחנו מאוד רוצים לדעת מי זכה ומצפים לברך את הזוכה בקרוב. יתרה מכך, לזכייה יש השפעה חיובית משמעותית על ההכנסות למען מטרות טובות שגויסו על ידי חברי הלוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully