וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אדם מאילינוי זכה ב-1.28 מיליארד דולר בהגרלת הלוטו

עודכן לאחרונה: 30.7.2022 / 16:25

אחרי 29 הגרלות רצופות נמצא זוכה בפרס הגדול בלוטו. זוהי הזכייה הגדולה ביותר בארבע השנים האחרונות, והשלישית בגודלה בכל הזמנים. הזוכה קנה את הכרטיס ביום שישי באילינוי. הסיכויים לזכות בפרס הגדול עמדו על 1 ל-302 מיליון

שגעון הלוטו בניו יורק, ארה"ב. רויטרס
שגעון הלוטו בניו יורק, ארה"ב/רויטרס

אדם אחד לפחות זכה היום (שבת) בהגרלת הלוטו הגדולה ביותר בארבע השנים האחרונות בארצות הברית, בסכום של 1.28 מיליארד דולר. המספרים הזוכים בהגרלה הוכרזו הבוקר, ואחרי 29 הגרלות רצופות שבהן לא היה זוכה, עלה כרטיס אחד בגורל. מדובר בסכום השלישי בגודלו בהיסטוריה של הזכיות. הכרטיס נרכש אתמול באילינוי.

הזוכה לא יקבל את מלוא דמי הזכייה, משום שהפרס של 1.28 מיליארד נועד למי שרכשו כרטיס שמקנה להם תשלומים שנתיים. הרוכש קנה כרטיס שמבטיח לו העברת סכום חד פעמי, ויאלץ משום כך להסתפק רק ב-747 מיליארד דולר. הסיכוי לזכות בפרס עמד על 1 ל-302 מיליון.

שלט בניו יורק מכריז על הפרס הגדול בלוטו, 29 ביולי 2022. רויטרס
שלט בניו יורק מכריז על הפרס הגדול בסך 1.28 מיליארד דולר, 29 ביולי 2022/רויטרס

הפרס בהגרלת הלוטו "מגה מיליונס" ( Mega Millions) בארצות הברית עמד על סך 1.28 מיליארד דולר זאת, לאחר שאיש לא ניחש נכונה את המספרים מאז ה-15 באפריל. בפרס הגדול ביותר של חברת מגה מיליונס -1.537 מיליארד דולר, זכה אדם בדרום קרוליינה ב-23 באוקטובר 2018 וזהו פרס הלוטו העולמי הגדול ביותר בכרטיס בודד.

טוד גרייבס, מייסד רשת המזון המהיר האמריקנית רייזינג קיינ'ס (Raising Cane's), החליט לנסות את מזלו, או ליתר דיוק את המזל של עובדיו, ורכש 50 אלף כרטיסי הגרלה לכל אחד מהם בשווי כולל של 100 אלף דולר. לרשת המזון שמתמחה בעוף יש סניפים ב-35 מדינות בארצות הברית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"הזמנים קשים", אמר מנכ"ל רייזינג קיינ'ס, איי.ג'יי. קומראן, אמר ל-CNN. "העובדים עדים לכך בתחנות הדלק וחשבונות המכולת...לא קל היום, לכן כשראינו שיש הזדמנות לעשות כיף ואולי לזכות בקצת כסף בשביל האנשים שלנו, רצינו לעשות זאת".

גרייבס צייץ בטוויטר כי "רכישת 500 אלף כרטיסי לוטו זאת משימה קשה יותר ממה שאתם חושבים! מקווה לחלוק את הפרס עם 50 אלף העובדים שלנו". אם עובד מסוים יזכה בפרס, לדברי קומראן, הוא יחלוק אותו עם שאר העובדים. הוא כינה זאת "כרטיס קולקטיבי לכולם".

הוא הוסיף כי אם איש לא יזכה בהגרלה הקרובה, "נמשיך לקנות כרטיסים עד שמישהו פה יהיה המנצח". בהגרלת מגה מיליונס משתתפים אנשים מ-45 מדינות כמו גם וושינגטון הבירה ואיי הבתולה האמריקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully