וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה: לפחות 4 הרוגים בקייב ב"מתקפת מל"טים מתאבדים" תוצרת איראן

עודכן לאחרונה: 17.10.2022 / 18:47

בירת אוקראינה הופצצה בפעם השנייה בתוך שבוע. בין ההרוגים - אישה בהיריון. בלשכת הנשיא כינו את המתקפה "פרפורי גסיסה של הרוסים" והדגישו, "האויב לא ישבור אותנו". עדי ראייה מסרו כי על חלק מהמל"טים נכתב "בשביל בלגורוד" - עיר רוסית שהותקפה לכאורה על ידי אוקראינה

תקיפת מל"טים מתאבדים תוצרת איראן בקייב, בירת אוקראינה/רויטרס

רוסיה תקפה בעזרת מל"טים מתאבדים תוצרת איראן את קייב, בירת אוקראינה - כך האשימו היום (שני) בלשכת נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי. לדברי אוקראינה שלושה בני אדם נהרגו במתקפות, בהם אישה בהיריון. ראש העיר ויטלי קריצ'קו אמר כי כמה בנייני מגורים נפגעו במתקפה. ראש לשכתו של זלנסקי כינה את התקיפה "פרפורי גסיסה. הרוסים חושבים שזה יעזור להם".

עדי ראייה מסרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי על חלק מהמל"טים נכתב "בשביל בלגורוד" - עיר רוסית שהותקפה לכאורה על ידי אוקראינה.

הנשיא זלנסקי מסר, "האויב מטיל אימה על האוכלוסייה האזרחית כל היום וכל הלילה, האויב יכול לתקוף את הערים שלנו אבל לא לשבור אותנו. אנחנו נזכה לניצחון".

מתקפת טילים רוסית על קייב, 17 באוקטובר 2022. רויטרס
נזקי מתקפת הטילים בקייב, היום/רויטרס
מתקפת טילים רוסית על קייב, 17 באוקטובר 2022. רויטרס
מחלצים אישה מההריסות בקייב, היום/רויטרס
מתקפת "מל"טים מתאבדים" על קייב בירת אוקראינה
17.10.22. רויטרס
בניין שנפגע במתקפה על קייב, הבוקר/רויטרס
מתקפת "מל"טים מתאבדים" על קייב בירת אוקראינה
17.10.22. רויטרס
עשן בשמי קייב, הבוקר/רויטרס
מתקפת "מל"טים מתאבדים" על קייב בירת אוקראינה
17.10.22. רויטרס
חיילים על רקע העשן שנגרם כתוצאה מהמתקפה בקייב, הבוקר/רויטרס

המתקפה מגיעה שבוע לאחר שצבא רוסיה תקף בבירת אוקראינה במתקפה בה נהרגו 11 בני אדם. גם אז האשימו באוקראינה כי התקיפה בוצעה באמצעות מל"טים מתאבדים תוצרת איראן. המתקפה הגיעה בתגובה לפיצוץ גשר קרים על ידי אוקראינה כמה ימים קודם לכן.

במקביל, הקרבות העזים בין הצבאות נמשכים בערים בחבל דונבאס, במחוזות דונייצק ולוגאנסק, וכן במחוז הדרומי חרסון, שהוכרזו על ידי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כאזורים שסופחו לרוסיה. נשיא אוקראינה זלנסקי אמר כי הלחימה ממוקדת בערים בחמוט וסולדאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully