וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: מועיאד מילאד, עלא סאלח ומוחמד סלאח הם החשודים ברצח בני שלמה

עודכן לאחרונה: 7.10.2022 / 10:45

השלושה חברים בארגון הפשיעה של משפחת ג'רושי ומעצרם הוארך עד ליום שני. חשוד נוסף, גם הוא חבר בארגון, נעצר בחשד לסיוע לאחר מעשה וקשירת קשר. הארבעה נתפסו שעות לאחר ההתנקשות בראש ארגון הפשע הבכיר, בתום מרדף משטרתי

מוחמד סלאח, חשוד ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה. 7 באוקטובר 2022/ללא

מועיאד מילאד, עלא סאלח ומוחמד סלאח הם החשודים ברצח ראש ארגון הפשע הבכיר בני שלמה - כך הותר לפרסום היום (שישי). השלושה חברים בארגון הפשיעה של משפחת ג'רושי ומעצרם הוארך עד ליום שני. חשוד נוסף, גם הוא חבר בארגון הפשיעה, נעצר בחשד לסיוע לאחר מעשה וקשירת קשר.

בני שלמה נורה למוות ביום שני בתחנת דלק דרך השבעה בסמוך לאזור. המאבטח שלו, בן 40, נורה גם הוא ונפצע באורח קשה. במשך שעות חיפשה המשטרה את החשודים בירי, עד שלבסוף, בשעת ערב, נעצרו ארבעה מבני משפחת ג'רושי, בשנות ה-20 לחייהם. שלושה מהם נעצרו באזור גדרה כשהיו ברכבם, חשוד נוסף אותר בנמל התעופה בן גוריון.

מוחמד סלאח, חשוד ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה. 7 באוקטובר 2022. ללא, אתר רשמי
מעצרו הוארך עד ליום שני. מוחמד סלאח/אתר רשמי, ללא

אתמול שלמה הובא למנוחות בבית העלמין במושב חלץ. ההלוויה התקיימה בנוכחות מאות בני אדם ותחת אבטחה כבדה - מחשש לניסיונות פגיעה מצד ארגוני פשיעה אחרים.

מעצר החשודים במעורבות בחיסול בני שלמה. 3 באוקטובר 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
נתפסו בתום מרדף של שעות. מעצר החשודים/אתר רשמי, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שלמה היה במשך שנים יד ימינו של מי שמכונה "הבוס", העבריין הבכיר שלום דומרני ואיש הכספים בארגונו. בהמשך הוא החליט להפנות אליו את גבו, הקים ארגון עצמאי ואף הצליח "לגנוב" לשירותיו כמה מחייליו של דומרני, ולגבש קואליציות עם העבריין אייל נגר והכנופייה הקווקזית מאשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully