וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ארגון הפשע בני שלמה הובא למנוחות תחת אבטחה כבדה; הוארך מעצר אחד החשודים בסיוע

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 18:03

ההלוויה, בהשתתפות מאות בני אדם, התקיימה בבית העלמין במושב חלץ. תחת אבטחה מחשש לניסיונות פגיעה מצד ארגוני פשיעה אחרים. שלמה חוסל ביום שני האחרון בתחנת דלק בכניסה לאזור בעת שהיה ברכבו. המאבטח שלו, שהיה לצדו, נפגע באורח קשה

בווידאו: תיעוד חדש מחיסול ראש ארגון הפשע הבכיר בני שלמה./לפי סעיף 27א לזכויות היוצרים

ראש ארגון הפשע בני שלמה הובא היום (חמישי) למנוחות בבית העלמין במושב חלץ. ההלוויה התקיימה בנוכחות מאות בני אדם ותחת אבטחה כבדה - מחשש לניסיונות פגיעה מצד ארגוני פשיעה אחרים. שלמה חוסל ביום שני האחרון בתחנת דלק בכניסה לאזור בעת שהיה ברכבו. המאבטח שלו, שהיה לצדו, נפגע באורח קשה.

בתוך כך, בית משפט השלום באשקלון האריך בארבעה ימים את מעצרו של החשוד בסיוע לאחר מעשה וקשירת קשר. נציג המשטרה טען כי החלו פעולות כדי לברר את חלקו. בית המשפט הציע לצדדים להאריך את מעצרו ביום ראשון. השופטת קבעה כי יש פעולות חקירתיות שיש בהם לשפוך אור על החשדות נגד המשיב.

הלוויתו של בני שלמה בחלץ 6 באוקטבור 2022. מערכת וואלה!, אתר רשמי
הלווייתו של שלמה, היום/אתר רשמי, מערכת וואלה!
הלוויתו של בני שלמה בחלץ 6 באוקטבור 2022. מערכת וואלה!, אתר רשמי
כוננות משטרתית בסמוך ההלוויה, היום/אתר רשמי, מערכת וואלה!

הבוקר פורסם תיעוד חדש מחיסולו של ראש ארגון הפשע. בסרטון נראה שלמה נמלט לשולי הכביש, כשהמחסל רודף אחריו ויורה לעברו. לאחר מכן, נראה המאבטח רץ ומסתתר בין מכוניות חונות. שלמה מועד, המחסל יורה לעברו מטווח קצר ומוודא הריגה. בהמשך חוזר המאבטח ובודק את מצבו של שלמה - רגע לפני שגם הוא מתמוטט.

במשך שעות חיפשה המשטרה את החשודים בירי, עד שלבסוף, בשעת ערב, נעצרו ארבעה מבני משפחת ג'רושי, בשנות ה-20 לחייהם. שלושה מהם נעצרו באזור גדרה כשהיו ברכבם, חשוד נוסף אותר בנמל התעופה בן גוריון.

כוננות משטרתית לקראת הלוויתו של בני שלמה בחלץ 6 באוקטבור 2022. מערכת וואלה!, אתר רשמי
כוננות משטרתית בסמוך ההלוויה, היום/אתר רשמי, מערכת וואלה!

שלמה היה במשך שנים יד ימינו של מי שמכונה "הבוס", העבריין הבכיר שלום דומרני ואיש הכספים בארגונו. בהמשך הוא החליט להפנות אליו את גבו, הקים ארגון עצמאי ואף הצליח "לגנוב" לשירותיו כמה מחייליו של דומרני, ולגבש קואליציות עם העבריין אייל נגר והכנופייה הקווקזית מאשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully