וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיה של יפית פוריאן מתקשים להיפרד: "היא הייתה האושר שלנו"

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 19:54

אחיה של יפית פוריאן שנרצחה בערב ראש השנה בדירתה ברחובות אמרו כי "היא הייתה אמא שאכפת לה מהחיים, שטוב וכיף לה עם הסביבה". לדבריהם, ייקחו אחריות על ארבעת ילדיה. "החלטנו שאנחנו רוצים לגדל אותם, לדאוג להם, שיהיה להם כל מה שצריך ולא יחסר דבר"

אחיה של יפית פוריאן מתקשים להיפרד: "היא הייתה האושר שלנו"/מערכת וואלה!

אחיה של יפית פוריאן שנרצחה בערב ראש השנה בדירתה ברחובות אמרו היום (חמישי) כי "היא הייתה אמא שאכפת לה מהחיים, שטוב וכיף לה עם הסביבה" . אחיה לירון: "יפית הייתה האושר שלנו, האושר של אימא והאחות הקטנה שלנו".

לדברי אחיה יניב, השיחה האחרונה שלהם הייתה על יום כיף שרצה לתכנן. "שאלתי אותה אם היא רוצה ללכת לספארי או לבריכה עם הילדים", שחזר. "לא הספקתי להגיד לה שאני אוהב אותה. בחלומות הכי שחורים שלנו לא ידענו שזה יגיע למצב כזה".

"ארבעת הילדים פה", הוסיף אחיה ליאור. "החלטנו שאנחנו רוצים לגדל אותם, לדאוג להם, שיהיה להם כל מה שצריך ולא יחסר דבר. מתחילים לגדל אותם מאפס. קיבלנו את הילדים ועכשיו צריך לדאוג להם להכול - חיתולים, אוכל, בגדים, דברים לבית ספר - לעזור להם, לתמוך בהם, לחבק ולנשק אותם. ההורים החליטו החלטה קשה וטובה - שטובת הילדים תהיה לגדול פה".

יפית פוריאן שנרצחה בידי בעלה לצד ילדיה. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
פוריאן וילדיה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק
שי סלמי, חשוד ברצח אשתו יפית פוריאן. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
סלמי, החשוד ברצח/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

ביום ראשון הותר לפרסום כי בעלה של פוריאן, שי סלמי הוא החשוד ברצח. על פי החשד, סלמי דקר את אשתו בת ה-31 והצית את ביתם במהלך ראש השנה. בתם בת הארבע נפגעה באורח בינוני והוא אושפז בבית החולים קפלן ועדיין מורדם ומונשם, כשמצבו קשה.

בית המשפט האריך את מעצרו של סלמי, טבח במקצועו, ב-15 יום. המשטרה מחכה שיתעורר כדי לחקור אותו, עוד בבית החולים. בינתיים, ארבעת הילדים - בני שנה, ארבע, שש ושבע - שוהים אצל משפחתה של פוריאן בחולון. הלווייתה נערכה בבית הקברות בעיר ביום חמישי בהשתתפות עשרות קרובי משפחה וחברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully