וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בני שלמה: מעצרם של 3 מהחשודים ברצח הוארך ב-6 ימים

עודכן לאחרונה: 4.10.2022 / 15:00

ארבעת החשודים שנעצרו אמש הם חברים בארגון הפשיעה של משפחת ג'רושי. אחד מהחשודים ברצח - סטודנט לרפואה. מעצרו של גבר נוסף, החשוד בסיוע - הוארך ב-3 ימים. הלווייתו של בני שלמה תתקיים לאחר יום כיפור

הארכת מעצר ל-4 החשודים בחיסול בני שלמה/אבי רוקח

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (שלישי) את מעצרם של ארבעת החשודים במעורבות ברצח העבריין בני שלמה. כל החשודים חברים בארגון הפשיעה של משפחת ג'רושי, שלושה מהם חשודים ברצח ואחד נוסף בסיוע. מעצרם של שלושת החשודים המרכזיים, אחד מהם סטודנט לרפואה, הוארך בשישה ימים. מעצרו של הרביעי הוארך רק בשלושה ימים.

בדיון אמר נציג המשטרה כי יש ממצאים פורנזיים, וכי החשוד הסטודנט לרפואה מסר גירסה אך בשאלות מסיומות שמר על זכות השתיקה. בדיון בעניינו של החשוד בסיוע, טען נציג המשטרה כי הוא ניסה לעזור לחשודים האחרים להימלט.

מעצר החשודים במעורבות בחיסול בני שלמה. 3 באוקטובר 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
מעצר החשודים ברצח בני שלמה, אמש/אתר רשמי, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אמש, בתום מצוד של שעות, התברר כי החשודים בחיסול משתייכים למשפחת הפשע ג'רושי - אותה משפחת פשע שבריאיון לוואלה! המפכ"ל קובי שבתאי התרברב כי היא "נעלמה".

בני שלמה נורה למוות אתמול בתחנת דלק דרך השבעה בסמוך לאזור. אדם נוסף, בן 40, נורה גם הוא ונפצע באורח קשה. במשך שעות חיפשה המשטרה את החשודים בירי, עד שלבסוף, בשעת ערב, נעצרו ארבעה מבני משפחת ג'רושי, בשנות ה-20 לחייהם. שלושה מהם נעצרו באזור גדרה כשהיו ברכבם, חשוד נוסף אותר בנמל התעופה בן גוריון.

שלמה היה במשך שנים יד ימינו של מי שמכונה "הבוס", העבריין הבכיר שלום דומרני ואיש הכספים בארגונו. בהמשך הוא החליט להפנות אליו את גבו, הקים ארגון עצמאי ואף הצליח "לגנוב" לשירותיו כמה מחייליו של דומרני, ולגבש קואליציות עם העבריין אייל נגר והכנופייה הקווקזית מאשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully