וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצוד אחר המתנקשים בבני שלמה בעיצומו, החשד: חוסל בידי ארגון פשע יריב

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 20:33

במשטרה החליטו על העברת החקירה אל ימ"ר לכיש - שם החלו לנסות ולאתר את מסלולי ההגעה והבריחה של היורים. נגבו עדויות ראשוניות משוטר שרדף באופנוע אחרי המתנקשים ונמצא כלי רכב עם סימני ירי - שלפי ההערכות קשור לתקרית

בווידאו: תיעוד חיסול בתחנת דלק באזור/אורי סלע, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

המצוד אחר המתנקשים בראש ארגון הפשע הבכיר בני שלמה נמשך הערב (שני). במשטרה החליטו על העברת החקירה אל ימ"ר לכיש - שם החלו לנסות ולאתר את מסלולי ההגעה והבריחה של היורים. נגבו עדויות ראשוניות ועולה החשד כי שלמה חוסל על ידי ארגון פשיעה יריב.

שלמה נורה למוות מוקדם יותר היום בתחנת דלק בדרך השבעה, סמוך לאזור, אחרי שבמשך עשור הצליח להינצל מניסיונות התנקשות רבים. אדם נוסף, בן 40, נפצע קשה מירי והוא פונה במצב לא יציב לבית החולים וולפסון. בצומת חולון הסמוך לזירה, אותר כלי רכב שהיה מעורב בתאונה עם סימני ירי, וללא נהג. לפי ההערכות, לכלי הרכב יש קשר לאירוע הראשון.

הרכב ששימש את המחסלים של בני שלמה, 3 באוקטובר 2022. אורי סלע
המצוד בעיצומו. הרכב ששימש את המחסלים של בני שלמה/אורי סלע

הדיווחים על התקרית החלו להגיע החל מ-14:30, כוחות ביטחון גדולים הגיעו לזירה. שוטר שאינו בתפקיד תדלק בתחנת הדלק בה אירע החיסול, התקשר למוקד 100 של המשטרה והתחיל לרדוף באופנוע אחרי היורים. הוא צעק לעברם "משטרה" וירה לעברם כמה כדורים, אז הם עברו לצד השני של הכביש, ככל הנראה שדדו רכב ונמלטו.

שלמה היה במשך שנים יד ימינו של מי שמכונה "הבוס", העבריין הבכיר שלום דומרני ואיש הכספים בארגונו. בהמשך הוא החליט להפנות אליו את גבו, הקים ארגון עצמאי ואף הצליח "לגנוב" לשירותיו כמה מחייליו של דומרני, ולגבש קואליציות עם העבריין אייל נגר והכנופייה הקווקזית מאשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully