וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא בסורוקה היה מעורב בתאונה קטלנית - ונהג על אף שרשיונו נפסל

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 17:20

תושב עומר בן 45 נתפס נוהג כחצי שנה לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים - וכעת נתפס נוהג שוב בבאר שבע, בזמן שהוא משתמש בטלפון נייד. שוטרת סיפרה: "הנחיתי לאזוק אותו בהתאם לנהלים, הוא פנה אליי ואמר 'גם כשאת תגיעי לסורוקה אני אפעל איתך באותם הנהלים'"

3 בני אדם נפצעו אנוש וקשה בתאונת דרכים ביהודה ושומרון/לפי סעיף 27 לחוק זכויות יוצרים

רופא כירורג בסורוקה, תושב עומר בן 45, היה מעורב בתאונה בה נהרג אדם לפני כשנה; כחצי שנה לאחר מכן, נהג למרות שרשיונו נפסל - והיום (חמישי) נתפס שוב נוהג בבאר שבע, כשהוא משתמש במקביל בטלפון נייד.

ב-17 בספטמבר 2021 הרופא היה מעורב בתאונה קטלנית. לאחריה, נפסל רשיונו ל-9 יום. ב-6 במרץ 2022, כחצי שנה לאחר התאונה, תפס נוהג בפסילה - ושוחרר על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים. היום, נצפה בידי שוטרי התנועה של תחנת באר שבע כשהוא נוהג שוב בעיר, כשרשיונו עדיין פסול וכשהוא אוחז בטלפון הנייד שלו.

רכבו של הרופא שהיה מעורב בתאונה קטלנית. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
הושבת ל-60 יום. רכבו של הרופא/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

הרופא נחקר על ידי בוחני התנועה של מרחב נגב, נעצר, הובא עוד היום בפני בית המשפט - שהגיש נגדו כתב אישום ועצר אותו עד יום ראשון, 18 בספטמבר. בנוסף לכך, רכבו הושבת ל-60 יום. פקד עו"ד ויקטוריה גרונוב, ראש מחלקת בוחני תאונות דרכים מרחב נגב, סיפרה כי "עם מעצרו של החשוד הנחתי את השוטרים לאזוק אותו בהתאם לנהלים - הוא פנה אליי ואמר, 'גם כשאת תצטרכי להגיע לסורוקה אני אפעל איתך באותם הנהלים'".

רפ"ק חיים חן, קצין התנועה של מרחב נגב, מסר כי "מדובר בעבירות מסכנות חיים תוך דריסה וזלזול בהוראות החוק ובית המשפט ועל כן ראינו צורך דחוף למצות עם החשוד את הדין עוד היום תוך הגשת כתב אישום בידי תביעות תעבורה נגב ובקשת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully