וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב קורקינט חשמלי בן 24 נהרג לאחר שנפגע מרכב בעפולה

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 7:38

צוות מד"א שהוזעק לזירה שבשדרות בן גוריון פינת שדרות יצחק רבין בעיר, קבע את מותו של הצעיר לאחר שנמצא מוטל על הכביש ללא נשימה ודופק. נהגת הרכב, בשנות ה-40 לחייה, פונתה לבית החולים לאחר שחשה ברע

זירת תאונת הדרכים בעפולה. 12 בספטמבר 2022/מד"א

רוכב קורקינט חשמלי בן 24 נהרג הבוקר (שני) לאחר שנפגע מרכב שדרות בן גוריון פינת שדרות יצחק רבין בעפולה. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בזירה, לאחר שנמצא מחוסר הכרה וללא סימני חיים. נהגת הרכב, בשנות ה-40 לחייה, פונתה לבית החולים לבדיקות. שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירת התאונה.

הדיווח על התאונה הקטלנית התקבל במוקד של מד"א ב-5:46. חובשים ופראמדיקים שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לצעיר שנמצא מוטל על הכביש, אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו.

הפאראמדיקים של מד"א מיקה עוז ושימי פרג'י שהגיעו למקום סיפרו כי ראו את הקורקינט מוטל על הכביש ולצידו את הצעיר, כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. "מיד ביצענו בדיקות רפואיות", אמרו. "הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. נהגת הרכב אשה כבת 40 שחשה ברע קיבלה טיפול רפואי ופונתה להמשך בדיקות בבית החולים."

זירת תאונת הדרכים בעפולה. 12 באוגוסט 2022. מד"א
מותו נקבע במקום. זירת התאונה בעפולה, הבוקר/מד"א

הלילה, רוכב קורקינט חשמלי כבן 35 נפצע בינוני עד קשה לאחר שנפל בשדרות העצמאות בבת ים. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב. פרמדיק מד"א, סער מסס סיפר כי כשהגיעו למקום ראו את הגבר שוכב בהכרה מעורפלת, "עם חבלה בראש ולצידו קורקינט חשמלי, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני עד קשה ויציב".

על פי עמותת אור ירוק, 11 רוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים נהרגו מתחילת שנת 2022 בתאונות דרכים. על פי העמותה, בכל יום נפגעים עשרה בני אדם בממוצע בתאונות עם אופניים וקורקינטים חשמליים, ארבעה מהם מאושפזים במרכזי הטראומה.

עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת אור ירוק, השתתף בצערה של המשפחה וקרא למדינה לטפל בתופעת האופניים החשמליים. "אין תוספת של שוטרים וניידות, ברוב מוחלט מהערים בארץ אין שבילי רכיבה ורבים רוכבים ללא קסדה. תמונת המצב היא כאוס מוחלט וג'ונגל תחבורתי שלדאבון ליבי עולה גם בחיי אדם. במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייבים לקדם סלילת שבילי רכיבה בערים במטרה להפריד את הרוכבים מכלי הרכב. במקביל, חייבים להוסיף שוטרים וניידות כדי להגביר את הניראות בכבישים וכך גם את תחושת ההרתעה אשר תמנע עבירות תנועה מסכנות חיים. תאונות הדרכים הן לא גורל ואפשר בשילוב זרועות של כלל הגורמים להציל חיי אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully