וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת הילדה בנמל ת"א: "למה צריך קורקינטים בטיילת, איפה הפקחים של חולדאי?"

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 16:07

יולי בת ה-4 ממשיכה להתאושש אחרי ניתוח שעברה בלסת אחרי שנדרסה על ידי נער בנמל, אבל המקרה הבא נמצא כנראה מעבר לסיבוב. אז עם כל הכסף שאנו משלמים לעיריית ת"א, למה היא לא לוקחת פקחים שיורידו ילדים בלי קסדות מהדרך? חיים לוינסון ב-103FM על התופעה המטרידה

בווידאו: חיים לוינסון יוצא נגד תופעת האופניים והקורקינטים החשמליים/רדיו 103

הילדה בת הארבע שנדרסה על ידי קורקינט חשמלי בנמל תל אביב בסוף השבוע ממשיכה להתאושש בבית החולים, אחרי שעברה ניתוח בלסת שלה. יוליה בורוביץ' וולף נדרסה ביום שבת על ידי נער בן 16, שנמלט מהזירה ונעצר לאחר מכן על ידי המשטרה.

"למה לכל הרוחות צריך אופניים וקורקינטים בטיילת בתל ברוך בתל אביב?", אמר חיים לוינסון בתכנית "לוינסון וסגל" ב-103. "למה אופניים צריכים לנסוע בטיילת על קו המים? כל הכסף שאנו משלמים לעיריית תל אביב, קחו פקחים ותתחילו להעיף ילדים בלי קסדות. נמל תל אביב הוא אזור שאסור לנסוע בו על אופניים. איפה הפקחים של רון חולדאי? נמאס לנו, קחו את הכלים הזה וזרקו אותם לים. אם יש קורקינט שחוסם את דרכי, אני שם אותו בפח".

יולי בורוביץ וולף, בת ה-4 שנפצעה בתאונת אופניים בנמל תל אביב, 3 בספטמבר 2022. איכילוב, אתר רשמי
הילדה בת ה-4 אחרי הניתוח באיכילוב, אתמול/אתר רשמי, איכילוב

בעיריית תל אביב אמרו כי הם מודעים ל"תופעת הרכיבה הפרועה בכלים החשמליים ומנסים למגר אותה בכלים העומדים לרשותנו, כולל אכיפה כנגד רוכבי אופניים וקורקינטים, פינוי המרחב הציבורי, הסדרת המדרכות וסלילה של נתיבי אופניים מופרדים מהמדרכה לצורך שמירה על בטיחות הולכי הרגל".

לפי העירייה, מתחילת השנה הוחרמו כאלף כלים מעבירות חמורות, והוגשו כ-30 אלף דוחות על עבירות "חוק האופניים" - רכיבה אסורה של אופניים וקורקינט על מדרכה שלא בשביל ייעודי, נסיעת אופנועים על מדרכות ועוד. בשנה שעברה הוגשו 40,484 דוחות. "אנחנו מקווים כי משרד התחבורה יאשר את בקשתנו להתקנת לוחית רישוי לדו גלגלי מנועי וכך נוכל לאכוף גם באמצעות כלים טכנולוגיים".

בעירייה הדגישו כי "לא נצליח לעולם לאכוף בכל פינה בעיר, אבל נמשיך לעשות מאמצים כדי ליצור הרתעה גדולה יותר מול פורעי החוק. מאחלים החלמה מהירה לילדה שנפגעה ונסייע ככל יכולתנו למשטרה למצות את הדין עם רוכב האופניים הפוגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully