וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים חשמליים נעצר בחשד שדרס ילדה בת 4 בנמל ת"א - ונמלט

עודכן לאחרונה: 3.9.2022 / 17:36

עדי ראייה סיפרו כי ראו את הנער רוכב על אופניו במהירות, פוגע בילדה שבילתה במקום עם אביה ומעיף אותה. המשטרה עצרה אותו סמוך לביתו בעיר והוא נלקח לחקירה. כתוצאה מהפגיעה, הילדה פונתה לבית החולים איכילוב כשהיא סובלת משבר בלסת - והוכנסה לניתוח

בווידאו: ילד בן 10 שרכב על קורקינט חשמלי נהרג מפגיעת רכב בפתח תקווה/צילום: מד"א

רוכב אופניים חשמליים, נער בן 16, נעצר היום (שבת) בחשד שדרס ילדה בת ארבע בנמל תל אביב - ונמלט. עדי ראייה סיפרו כי ראו את הנער רוכב על אופניו במהירות, פוגע בילדה שבילתה במקום עם אביה ומעיף אותה. הוא אותר לאחר מכן על ידי שוטרי יחידת התנועה של מרחב ירקון בסמוך לביתו בעיר ונעצר. החשוד נלקח לחקירה, ובסופה שוחרר בתנאים מגבילים. כתוצאה מהפגיעה, הילדה פונתה לבית החולים איכילוב בעיר כשהיא סובלת משבר בלסת - ובהמשך היא הוכנסה לניתוח.

"הלכנו לקיוסק, קנינו שתייה ופתאום שעטו מכיוון צפון שלושה נערים לבושים שחור במן טירוף כזה במהירות של חמישים קמש", שחזר יוסי וולף, אביה של יולי בת הארבע. "הראשון עקף את הילדים מהר, השני נכנס בבת שלי עם האופניים החשמליים בתוך הפרצוף, העיף אותה ועף בעצמו. הוא קם והם ברחו".

"הוא צעק משהו 'אין לי ברקסים'", המשיך האב. "יש פה שבר מוסרי בלתי נתפס. העובדה שהם קמו והלכו, אי אפשר להבין את זה, איך אתה מרסק ילדה בת ארבע ובורח. צריך פי אלף יותר אכיפה ופיקוח, למרות שהמשטרה במקרה הזה עשתה עבודה רצינית. פשוט הזוי שהילדה מלאה בדם והוא הולך. אנחנו יצאנו במזל אבל עוד סנטימטר למעלה הילדה יכלה ללכת. היא עברה ניתוח בלסת. עכשיו היא בהתאוששות והיא תהיה בסדר. צריך להעלות את הנושא ושלא יהיה פה ג'ונגל, שלא תרד לגן שעשועים ומישהו עובר וקוטף אותם, זה ממש טרור אזרחי".

בחור רוכב על אופניים חשמליים בשדרות רוטשילד, תל אביב. ShutterStock
"רכב במהירות ופגע בה". רוכב אופניים חשמליים בת"א/ShutterStock

"הנער פגע בילדה והעיף אותה באוויר", שחזר אחד מעדי הראייה בפוסט בפייסבוק. "שישי אחר הצהריים, מסתובבים עם הילדים על אופניים בנמל. עוצרים לקנות ארטיק כשחבורת נערים מגיעה במהירות על אופניים חשמליים ועוד זורקת אחד לשני: 'אחי יותר מהר'. לא עוברות שלוש שניות ואחד הנערים פוגע בילדה. מראה מזעזע, הילדה מלאה בדם ונער אידיוט אחד מרים את האופניים וממשיך בדרכו".

מהמשטרה נמסר כי: "חקירת המקרה נפתחה אתמול בערב עם קבלת דיווח בגין חשד לדריסת קטינה בת ארבע. יחידת התנועה של משטרת מרחב ירקון, ביחד עם שוטרי המרחב, פתחו בחקירה מאומצת על מנת לזהות ולאתר את החשוד ולפני זמן קצר, השוטרים איתרו אותו סמוך לביתו שבתל אביב והוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully