וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של הילדה שנפגעה מאופניים חשמליים: "הילדה ראתה את האופניים וניסתה לברוח"

עודכן לאחרונה: 3.9.2022 / 23:58

יולי בת ה-4 עברה ניתוח לעקירת ארבע שיני חלב בעקבות התאונה. אמה כתבה פוסט שבו ספרה כי ביתה "יצאה בנס. נשברו לה רק השיניים ולא הלסת". היא סיפרה שעל האופניים של הנער הפוגע היו גם שני רמקולים "כדי שלא יהיה משעמם כשנוסעים על חשמלי בלי ברקסים"

יולי בורוביץ וולף, בת ה-4 שנפצעה בתאונת אופניים בנמל תל אביב, 3 בספטמבר 2022. בית החולים איכילוב, עיבוד תמונה
יולי בבית החולים איכילוב אחרי התאונה, היום/עיבוד תמונה, בית החולים איכילוב

הילדה יולי בת ה-4 שנפגעה היום (שבת) מאופניים חשמליים בנמל תל אביב עברה ניתוח שבמהלכו נעקרו ארבע שיני חלב. אימה, אלה בורוביץ' וולף, כתבה היום פוסט שפורסם על ידי המרכז הרפואי איכילוב. "יולי בריאה תודה לאל. אוכלת גלידה ומשחקת, אבל באיכילוב ביקשו והסכמתי לכתוב כמה מילים שיצאו לי מהלב וכנראה יהפכו לכם את הבטן", היא אמרה. בפוסט היא מתארת את המקרה, שבמהלכו הילדה צעדה עם כוס מיץ לעבר אביה, כאשר הגיע רוכב האופניים. "הילדה שלי ראתה את האופניים מגיעים אליה, ניסתה לברוח מהם, ועדיין הנער הזה נכנס בה עם הכידון שלו לתוך הפנים", היא כותבת, "כי אין להם ברקסים".

לדבריה, לאופניים היו מחוברים גם שני רמקולים ענקיים "כדי שלא יהיה משעמם כשאתה נוסע על חשמלי בלי ברקסים, בנמל באזור שמיועד להולכי רגל. חשוב המוזיקה".

בורוביץ' וולף סיפרה עוד שאביה של יולי "הטיס אותה לאיכילוב בעזרת משפחה אחרת של מלאכים שהיו שם". לדבריה היא "יצאה בנס. נשברו לה רק השיניים ולא הלסת. תפרו לה רק חתכים בחך ולא חתכים חיצוניים, והיא מלאה מכות יבשות, שטפי דם ושפשופים. לא חבלות פנימיות. לא פגיעות בלתי הפיכות". בורוביץ' וולף אומרת שיכול היה להיות הרבה יותר גרוע. "אנחנו נתאושש ונהיה בסדר, אבל מה עם הפעם הבאה"? היא שואלת.

לדבריה, "זה כאילו יש איזה טיימר, ספירה לאחור שיש להורה במדינה הזאת עד שהוא מקבל טלפון שהילד שלו נפגע בתאונה עם כלי ממונע. אצלנו זה קרה אתמול, באבל באיכילוב מספרים שזה כל כך עניין שבשגרה, שהטיימר עובד כל הזמן, גם אם אתם לא ידעתם. אתה יכול בתור הורה לקחת את הילדים לאזור שאסורה אליו כניסת כלי רכב ממונעים, אתה יכול ללמד אותם ולתרגל איתם, ועדיין יגיעו שלושה נערים בטיסה וירימו לך את הילדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully