וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה חדשה: בתום כמה חודשי זוגיות - ג'ונתן פולארד התארס

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 23:27

המרגל היהודי אמריקני ג'ונתן פולארד, שהתאלמן מאשתו אסתר לפני כשנה, הודיע על אירוסים לבת זוגו הנוכחית רבקה, אותה הכירה לו אסתר. השניים צפויים להתחתן בעוד כחודשיים. "באהבתה האין סופית אף הכירה ביננו ואפשרה לנס הזה להתרחש. זכרה לא ימוש מאתנו לעד"

יהונתן פולארד וארוסתו רבקה דונין אברהמס. פופולינה, אתר רשמי
בני הזוג ג'ונתן פולארד ורבקה אברהמס-דונין/אתר רשמי, פופולינה

כשנה לאחר שאיבד את אשתו אסתר, המרגל היהודי אמריקני ג'ונתן פולארד צפוי להינשא בשלישית - כך נודע היום (רביעי) לוואלה. ג'ונתן, התארס לבת זוגו בחודשים האחרונים רבקה אברהמס-דונין, אם לשבעה ילדים מירושלים שבעלה נפטר לפני כמה שנים. הודעתם על האירוסין הייתה אמורה לצאת במהלך הבוקר, אך לבקשתם של בני הזוג היא נדחתה עד לאחר הלוויתו של רב-סרן בר פלח, הקצין שנהרג הבוקר בג'נין.

"מה אשיב לה', כל תגמולוהי עלי", כתבו הזוג בהודעתם על האירוסין, "בשבח ובהודיה להשם יתברך אנו מתרגשים להודיע על אירוסינו, אנו מלאי תודה אליכם, חברינו ובני משפחתנו ולילדים היקרים על האהבה והחיבוק".

ג'ונתן פולארד  בתום דיון בבית המשפט הפדרלי בניו יורק - 17 מאי 2017. רויטרס
צפוי להינשא בשלישית. ג'ונתן פולארד/רויטרס

בהמשך ההודעה, סיפרו בני הזוג כי אסתר הייתה האחראית להיכרות בין השניים, "באהבתה האין סופית אף הכירה ביננו ואפשרה לנס הזה להתרחש. זכרה לא ימוש מאתנו לעד". חתונתם של השניים צפויה להתקיים בעוד כחודשיים.

עוד בוואלה!

אסתר פולארד הלכה לעולמה לאחר שנדבקה בקורונה

לכתבה המלאה
אסתר פולארד. ראובן קסטרו
"הכירה ביננו ואפשרה לנס הזה להתרחש". אסתר פולארד/ראובן קסטרו

פולארד חזר לישראל יחד עם אשתו אסתר לפני כשנתיים, לאחר ריצוי של עשרות שנים במאסר בארצות הברית. כשנה לאחר עלייתם ארצה, אסתר נדבקה בנגיף הקורונה, ומתה מסיבוך של המחלה. חברותיה של אסתר אמרו עליה כשמתה כי הייתה "דמות מופת הדבקה במטרתה עד אין קץ, דבר לא יכול היה להטות אותה מהחתירה המקודשת לשחרורו של יונתן מהכלא", וכי "על אף המרחק הפיזי היו אסתר ויונתן גוף ונשמה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully