וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בין המסמכים שהוחרמו מטראמפ - מסמך המתאר את "יכולתה הגרעינית של מדינה זרה"

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 5:16

הוושינגטון פוסט דיווח כי המסמך הוחרם מאחוזת נשיא ארה"ב לשעבר יחד עם יותר מ-11 אלף מסמכים נוספים. לא צוינה המדינה המדוברת, כמו גם אם היא ידידותית או עוינת לארה"ב. עוד דווח כי אפילו גורמים בכירים בממשל ביידן לא הורשו לעיין בחלק מהמסמכים המסווגים

בווידאו: ה-FBI פשט על ביתו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בפלורידה/רויטרס

מסמך המתאר את "יכולתה הגרעינית של מדינה זרה" הוחרם מביתו של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ - כך דווח הלילה (רביעי) בוושינגטון פוסט. בדיווח, בו צוטטו גורמים המעורים בנושא, לא צוינה המדינה הספציפית, כמו גם אם היא ידידותית או עוינת לארצות הברית.

על פי דיווח הוושינגטון פוסט, סוכני ה-FBI מצאו יותר מ-11 אלף מסמכים ותצלומים ממשלתיים במהלך הפשיטה על אחוזת מאר-א-לאגו של טראמפ ב-8 באוגוסט. לפי העיתון חלק מהמסמכים שנתפסו מפרטים פעולות סודיות ביותר בארצות הברית הדורשות אישורים מיוחדים, מעבר לסיווג סודי ביותר. בוושינגטון פוסט צוין כי חלק מהמסמכים מוגבלים עד כדי כך שאפילו חלק מהגורמים הבכירים ביותר בממשל ביידן לא היו מורשים לעיין בהם.

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ במהלך עצרת בפירנצה, אריזונה, ארצות הברית 15 בינואר 2022. רויטרס
הפר את חוק הריגול? טראמפ/רויטרס

משרד המשפטים האמריקני חוקר את טראמפ בחשד שהפר את חוק הריגול במדינה והסתיר בביתו חומרים מסווגים. ביום שני, שופט פדרלי הסכים לבקשת טראמפ למנות בודק חיצוני למסמכים שנתפסו בחיפוש ה-FBI, מהלך שעשוי לעכב את החקירה הפלילית של משרד המשפטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully