וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ארד קושנר: "טראמפ שאל אותי לגבי התמודדות ב-2024 - אמרתי לו 'זה בעייתי'"

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 19:03

חתנו ויועצו הבכיר של הנשיא לשעבר בעת כהונתו בבית הלבן, אמר כי "באופן בסיסי, אני יודע שהוא חושב על התמדדות בבחירות הבאות לנשיאות. הוא שונא את מה שקורה עכשיו במדינה". לדבריו, "מלחמה באוקראינה עם רוסיה - זה לא היה קורה לעולם תחת טראמפ"

"כמובן שדונלד טראמפ חושב" על התמודדות לנשיאות שוב ב-2024, משום שהוא "שונא את מה שקורה במדינה", כך אמר יועצו הבכיר לשעבר וחתנו ג'ארד קושנר בראיון מיוחד ל"סקיי ניוז". קושנר גם ביטל את החשיבות של פשיטת ה-FBI על אחוזת טראמפ בפלורידה בחודש שעבר.

כשנשאל אם הנשיא לשעבר מתכונן להתמודדות נוספת במרוץ לבית הלבן, קושנר אמר "איש אינו יכול להגיב על כך במקומו. הוא שאל אותי מה דעתי. אמרתי, 'אתה יודע...זה בעייתי'".

קושנר, בעלה של איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא לשעבר, אמר כי הוא מעדיף "לא לדבר" על מה שטראמפ שאל אותו, אך הוסיף כי "באופן בסיסי, אני יודע שהוא חושב על כך. הוא שונא את מה שקורה עכשיו במדינה".

לדברי קושנר, "הכלכלה שלו היתה במצב כל כך טוב. הוא מילא את החור הכלכלי שנוצר בשל מגפת הקורונה. הוא הוציא אותנו מהמגפה הודות לחיסונים. ושוב, היה לנו שלום באירופה, שלום בעולם. סין היתה חלשה. וכעת, יש מלחמה באוקראינה עם רוסיה - זה לא היה קורה לעולם תחת טראמפ".

כשנשאל אם טראמפ לא שולל התמודדות נוספת, הוא ענה: "כמו שכבר אמרתי, כשזה נוגע לטראמפ, אי אפשר לשלול דבר. הוא גמיש במחשבתו".

איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר עם ילדיהם בעת נחיתתם בוושינגטון 11 במרץ 2019. רויטרס
ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ עם הילדים/רויטרס

קושנר גם ביטל את החשיבות של הפשיטה על ביתו של טראמפ ואמר שזה "עניין של ניירת". לדבריו, "זה נראה לי כמו עניין של ניירת שהיה אפשר לפתור אותו בין משרד המשפטים לטראמפ. איני יודעת מה הוא לקח ומה לא לקח, אך אני חושב שכעת אנחנו מסתמכים על הדלפות לתקשורת".

הוא הוסיף: "שמעתי הרבה האשמות שהתקשורת העלתה בארבע השנים שלי בבית הלבן שבסופו של דבר לא היו נכונות".

כשקושנר נשאל על ידי המראיינת אם לקיחת המסמכים מהבית הלבן לאחוזה הפרטית של טראמפ היתה החלטה שגויה, אם יתגלה כי מדובר גם במסמכים מסווגים וסודיים ביותר , הוא אמר כי "נמתין עד שנדע את כל העובדות. ואז נראה מה הדרך הטובה ביותר להתייחס למצב. איני יודע מה נלקח ומה ההשלכות".

קושנר הוסיף כי "קודם כל, טראמפ היה הנשיא של כל ארצות הברית, היה לו את האישור המסווג ביותר בעולם. אבל כמו שאמרתי, איני מעורב בכל הפרטים".

קושנר סיפר גם כיצד ניגש לטראמפ לבקש את יד בתו, ואילו טראמפ גילה זאת לאיוונקה עוד לפני שהספיק להציע את הצעת הנישואים בעצמו.

קונר הוסיף שהוא תומך בפסיקת בית המשפט העליון נגד הזכות הנרחבת להפלות בארצות הברית: "אני מאמין בחיים ולדעתי זאת היתה ההחלטה הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully