וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה של חיפושים: נעצרו שני שוהים בלתי חוקיים שפרצו וגנבו עשרות אלפי שקלים

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 12:24

שני שוהים בלתי חוקיים נעצרו, לאחר שלפני יותר משנה פרצו לבית בראשון לציון. השניים מואשמים כי עקרו את הכספת וגנבו ממנה כסף מזומן, צ'קים, מחשבים, מצלמות ותכשיטים. כמו כן, הפורצים מואשמים כי גרמו נזק לבית בשווי למעלה מ-100 אלף שקלים

בווידאו: תיעוד של פריצה לבית בראשון לציון ועקירת הכספת/צילום: דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש בשבוע שעבר כתב אישום נגד שני שוהים בלתי חוקיים תושבי השטחים, בגין פריצה לדירה בראשון לציון לפני כשנה, וגניבת כספת ובה עשרות אלפי שקלים.

המשטרה פתחה בחקירת המקרה לאלאחר שתושב העיר התלונן בחודש מרץ בשנה שעברה על פריצה לביתו בשעות הבוקר. עוד מסקר התושב כי הפוצרים גנבו מביתו כספת ובה 60 אלף שקלים במזומן, צ'קים, כרטיסי אשראי, תכשיטים, מחשבים, מצלמות, ורכוש נוסף.

תיעוד מתוך פריצה לבית בראשל"צ 30 באוגוסט 2022. דוברות משטרת ישראל
תיעוד מתוך הפריצה לבית/דוברות משטרת ישראל

הפורצים, זוג שוהים הבלתי חוקיים, בשנות השלושים והארבעים לחייהם, הצליחו לפרוץ לדירה לאחר שהרימו את תריס הגלילה בחלון הויטרינה של הבית, החזיקו אותו בעזרת כיסא, וניפצו את חלון הזכוכית. לאחר מכן, עקרו השודדים את הכספת במקומה. מבעל הדירה נמסר כי רק הנזק שגרמו השודדים לדירה, ללא הרכוש שנגנב, מגיע לסכום של 117,000 שקלים.

אחרי למעלה משנה מהמקרה, עצרה המשטרה לפני כשבוע את שני הפורצים. בית משפט השלום בראשון לציון הגיש כתב אישום נגד שני השוהים הבלתי חוקיים, בגין גניבה, התפרצות למגורים והיזק לרכוש במזיק. כמו כן, הוגשה לבית המשפט בקשה להמשך מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully