וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירון הלכה לבקר חברה - ונהרגה מפגיעת רכב בפ"ת: "נלקחה מאיתנו על ידי נהג רוצח"

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 12:23

לירון ברמי, בת 14, נדרסה למוות בכביש 40. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים בילינסון - שם בהמשך לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותה. "הייתה ילדה מיוחדת, חכמה ומאוד בוגרת"

זירת התאונה שבה נהרגו שני הולכי רגל ליד צומת יד מרדכי, 12 באוגוסט 2022/תיעוד מבצעי מדא

לירון ברמי בת 14 נדרסה למוות הלילה (שבת) לאחר שנפגעה מרכב בכביש 40 בפתח תקווה, כשהייתה בדרכה לבקר חברה. היא נמצאה על ידי צוות מד"א שהגיע לזירה, ופינה אותה תוך פעולות החייאה לבית החולים בילינסון בעיר - שם בהמשך נקבע מותה. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירת נסיבות התאונה.

"אנחנו לא יודעים מה קרה בדיוק" סיפרה דודתה סימונה ברמי-אלזייד. "היא הלכה ברגל עם חברה שלה. הנהג שפגע בה פגע אנושות והיא מתה ממש אחרי הפגיעה. היא נסעה לשבת אצל חברה כפרידה מהעיר כי היא ואימא שלה עברו חזרה לשדרות לפני שלושה שבועות. בגלל הבלאגן שהיה עם הסבב האחרון היא ביקשה ללכת להתרענן ולהיפרד מהחברות כי היא הייתה אמורה להתחיל את הלימודים בכיתה ט' בבית ספר החדש בשדרות. אבא של חברה שלה התקשר לעדכן את אחותי שקרתה תאונה ושהיא צריכה לבוא לבית חולים. החברה שהייתה איתה בהלם".

לירון ברמי. באדיבות המשפחה
הייתה ילדה מיוחדת. לירון ברמי/באדיבות המשפחה

ברמי-אלזייד המשיכה וסיפרה כי לירון הייתה ילדה מיוחדת, חכמה ומאוד בוגרת. "החיים עם אימא מפרנסת יחידה ביגרו אותה, היא עזרה לה המון עם האח הקטן", שיתפה. "אנחנו בהלם. בהתחלה חשבנו שהיא רכבה על קורקינט אבל בסוף זה לא היה. אני לא מאמינה שזה קורה לנו שוב, אחיינית שלי מתה בפתאומיות ממפרצת במוח לפני ארבע שנים כשהייתה בת 21".

לירון ברמי. באדיבות המשפחה
"אנחנו בהלם", לירון ברמי/באדיבות המשפחה

פאראמדיק מד"א תומר פיין שהגיע לזירה סיפר כי: "ראינו במרכז הכביש צעירה בשנות העשרים מחוסרת הכרה, היא סבלה מחבלה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי כשהיא ללא נשימה וללא דופק וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות גם תוך פינוי לבית החולים כשמצבה אנוש".

תאונה זו מתווספת לשורה של תאונות דרכים קטלניות שהתרחשו מאז יום רביעי, בהן נהרגו 13 בני אדם. אתמול נדרסו למוות שני בני אדם בכביש 4 סמוך ליד מרדכי, לאחר שניסו לסייע לפצועים בתאונה אחרת. שעות ספורות קודם לכן נהרגו בתאונה בירושלים אישה בהריון מתקדם ושתי בנותיה, לאחר שנדרסו למוות על ידי אוטובוס שהתדרדר לכיוונן.

זירת התאונה סמוך ליד מרדכי שבה נהרגו שני הולכי רגל, 12 באוגוסט 2022. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה ביד מרדכי, אמש/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

שעות לפני התאונה בירושלים אישה כבת 60 נהרגה בתאונת דרכים בין רכב ומשאית בכביש 57, סמוך לצומת בארותיים שבעמק חפר. ילדה כבת 5 נפצעה אנושות ופונתה כשהיא מורדמת ומונשמת לבית החולים לניאדו שבנתניה. בתאונה בחולון נהרג אדם כבן 40 לאחר שפגעה בו משאית.

יום קודם לכן, ברביעי, נהרגו שני בני אדם בהתנגשות כלי רכב בכביש 5 סמוך למחלף שער שומרון. בירושלים הולך רגל כבן 70 נהרג לאחר שנהג אוטובוס איבד שליטה, התנגש במעקה בטיחות ופגע בו ברחוב ירמיהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully