וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמשת ההרוגים בתאונות בירושלים וביד מרדכי הם תושבי אופקים

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 12.8.2022 / 10:15

שושנה גלושטיין ובנותיה חיה-שרה וחנה נהרגו אמש בתאונת האוטובוס הקטלנית בשכונת רוממה בירושלים. בלילה נדרסו למוות יואב חדרי וחנוך טלקר, נהגי אוטובוס שניסו לסייע לנפגעים בתאונת דרכים סמוך ליד מרדכי. ראש העיר: "העיר כואבת ואבלה"

זירת התאונה שבה נהרגו שני הולכי רגל ליד צומת יד מרדכי, 12 באוגוסט 2022/תיעוד מבצעי מדא

שני נהגי אוטובוס תושבי אופקים נהרגו הבוקר (שישי) מפגיעה של רכבים חולפים, כשחצו את הכביש לסייע לנפגעי תאונת דרכים בכביש 4 סמוך לצומת יד מרדכי, לכיוון אשקלון. שעות לפני כן אירעה התאונה הקטלנית בירושלים, בה נהרגו אם ושתי בנותיה - גם הן תושבות אופקים. ראש העיר ספד להם, "אופקים כואבת ואבלה".

חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותם של שני הולכי הרגל, יואב חדרי וחנוך טלקר, כבני 40 ו-50 מאופקים. אנשי מד"א פינו לבית החולים ברזילי שני פצועים, נהגי כלי הרכב שהיו מעורבים בתאונה, אחד מהם גבר בן 28 במצב בינוני, עם חבלות בגפיים ובצוואר, והשני גבר כבן 67 במצב קל.

חובש מד"א אליהו שוקרון ופרמדיקית מד"א, אליסה קראנט, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד ומורכבת. המקום היה חשוך מאוד. ראינו שני כלי רכב מעוכים, שבכל אחד מהם היה נהג. הם היו בהכרה מלאה והתהלכו במקום. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים כשהם סובלים מחבלות ומצבם מוגדר בינוני.

"על הכביש בשני הנתיבים (אחד בנתיב לדרום ואחד לצפון), במרחק מהרכבים, שכבו שני גברים, אחד כבן 40 והשני כבן 50, שככל הנראה נפגעו מרכבים חולפים כשחצו את הכביש לסייע בתאונה בין שני כלי הרכב. הם היו מחוסרי הכרה, עם חבלות רב מערכתיות, ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בהם בדיקות רפואיות אך הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום".

מהמשטרה נמסר כי כביש 4 נחסם לתנועה בשני הכיוונים בעקבות התאונה, וכי שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה.

התאונה ארעה שעות ספורות אחרי התאונה הטרגית בירושלים, שבה נהרגו אם הרה ושתי בנותיה מפגיעת אוטובוס שאיבד שליטה והתנגש בחנות. השלוש הן שושנה גלושטיין, גם היא מאופקים, ובנותיה חיה שרה וחנה. הלווייתן תצא מחר בשעה 11:30 מבית ההלוויות שמגר בירושלים להר המנוחות.

עד ראיה שנכח במקום העיד כי הנהג לא היה באוטובוס בעת התאונה. "עברתי בתחנה ומישהו ביקש ממני לעזור לנהג כי יש לו תקלה באוטובוס", שחזר. "הנהג אמר לי שיש בעיה במערכת, והוא לא יכול להמשיך בנסיעה. עזרתי לו לפרוק ציוד מתא המטען, ואז האוטובוס איבד שליטה ודהר לעבר התחנה במורד הרחוב". הוא סיפר כי נהג האוטובוס פתח בריצה וניסה להזהיר את העוברים והשבים. "הנהג צעק 'הרגתי אנשים'", אמר. גם בתיעודים ממצלמות האבטחה במקום ניתן לראות כי דלת האוטובוס הייתה פתוחה והנהג לא היה בו.

עוד בוואלה!

ההרוגות מפגיעת האוטובוס בירושלים: אישה הרה ושתי בנותיה מאופקים

לכתבה המלאה
זירת תאונת הדרכים בירושלים 11 באוגוסט 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
התאונה התרחשה שעות ספורות אחרי הטרגדיה בירושלים, שבה נהרגו אם ושתי בנותיה/פלאש 90, יונתן זינדל

שעות לפני כן אישה כבת 60 נהרגה בתאונת דרכים בין רכב ומשאית בכביש 57, סמוך לצומת בארותיים שבעמק חפר. ילדה כבת 5 נפצעה אנושות ופונתה כשהיא מורדמת ומונשמת לבית החולים לניאדו שבנתניה. גבר בן 23 פונה במצב בינוני עם חבלת בטן לבית החולים הלל יפה בחדרה; אישה כבת 40 וילדה כבת 10 פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא.

בנוסף נהרג אתמול נהג משאית כבן 40 בתאונת דרכים עם משאית אחרת בחולון. הנהג נפצע קשה בהתנגשות בין שני כלי הרכב ברחוב האורגים, וצוותי מד"א פינו אותו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים וולפסון בעיר תוך כדי פעולות החייאה, אך הרופאים קבעו את מותו.

שוטרים ובוחני תנועה הגיעו לזירת התאונה, והם חוקרים את הנסיבות. מהחקירה הראשונית עולה כי ההתנגשות בין המשאיות התרחשה ככל הנראה בחניה של מפעל, כשאחד הנהגים לא העביר את ההילוך למצב פארקינג ונלכד תחת המשאית שהתדרדרה לעברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully