וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוטף תחת אש: יותר מ-50 רקטות נורו לשדרות, התושבים ישנו בממ"דים

עודכן לאחרונה: 6.8.2022 / 10:24

גם תושבי העיר שמכירים את השהייה הארוכה במקלטים עברו לילה קשה במיוחד, עם אזעקות צבע אדום כמעט ללא הפוגה: "היה מתוח יותר מכל הסבבים שהיו עד היום. באשכול, העידו תושבים כי הם מוכנים "לשבת בממ"דים כמה זמן שיצטרכו, כדי שימוצו כל הפעולות שיביאו לשקט ארוך טווח"

מטח רקטות מעזה לעבר שדרות 6.8.22/יניר יגנה

תושבי שדרות בילו את הלילה בממ"דים, כשיותר מ-50 רקטות נורו לעברם מאז תחילת המבצע; רובן יורטו על ידי כיפת ברזל, וחלק נפלו בשטח פתוח. גם התושבים שמכירים את השהייה הארוכה במקלטים עברו לילה קשה במיוחד, עם אזעקות צבע אדום כמעט ללא הפוגה.

בתיה קטר, תושבת העיר, העידה כי מבחינת כמויות הירי לעיר, הלילה היה מתוח יותר "מכל הסבבים שהיו עד היום". היא הביעה את תמיכה בצה"ל: "שיעשו מה שהם צריכים ללא מגבלת זמן", וקראה לחברי הכנסת "להיות מאוחדים כדי לתת לצבא את הגיבוי להמשיך בפעילות".

שדרות ריקה מאנשים בפתיחת מבצע עלות השחר. יניב כליף, אתר רשמי
"מקווים שייגמר מהר". שדרות ריקה מאנשים/אתר רשמי, יניב כליף

גם במועצה האזורית אשכול התושבים התעוררו לצלילים הקשים של האזעקות. כמו בשדרות, גם התושבים מבקשים לתת גיבוי לצבא ומוכנים לשבת בממדים כמה זמן שיצטרכו. מירב כהן, תושבת עין השלושה, סיפרה כי משפחתה ישנה בממ"ד הלילה ושמעה הרבה פיצוצים.

"קמנו בבוקר לציפייה ליום שקט, אבל שמענו צבע אדום כבר פעמיים", שיתפה. "מקווים שזה ייגמר מהר, עם תוצאות כמה שיותר טובות לנו. אנחנו מוכנים לשבת בממ"דים, יש לנו חוסן לתת לצה"ל זמן כדי שימוצו כל הפעולות שיביאו לשקט ארוך טווח".

מעיין שניאור פולד מנתיב העשרה שיתפה את מחשבותיה בלילה המתוח. "הכל עובר מעלינו. אזעקות, פיצוצים, יירוטים, תקיפות. המחשבות רצות בין דאגה למשפחה ולתושבים שלנו". היא אמרה, "כל בום אתה רק מתפלל לשמוע שיורט או נפל בשטח פתוח ושאין נפגעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully