וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעלמות מוישי קליינרמן בצפון: שני חשודים נוספים נעצרו

עודכן לאחרונה: 3.8.2022 / 19:36

יותר מארבעה חודשים מאז נראה הנער בן ה-16 לאחרונה, המשטרה עצרה שני תושבי הצפון בחשד ל מעורבות בהיעלמותו. עם זאת, החקירה עדיין במבוי סתום. עד כה נעצרו חמישה חשודים, כששניים מהם כבר שוחררו

בווידאו: אמו של מוישי קליינרמן תוקפת את המשטרה על כך שאין קצת חוט 99 ימים מאז שהוא נעדר/צילום: מנחם קולדצקי

130 יום להיעדרות הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עלית, המשטרה עצרה היום (רביעי) שני חשודים נוספים, תושבי אזור מירון. בתוך כך, היום יתקיים דיון נוסף בהארכת מעצרו של החשוד סלומון אברמוב שנעצר לפני כשבועיים. עם זאת, החקירה עדיין במבוי סתום ומדובר בפעולה נוספת במסגרת ניסיונות המשטרה להפוך כל אבן לאיתור בן ה-16. עד כה נעצרו חמישה חשודים במעורבות בהיעלמותו של הנער.

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי סלומון אברמוב, בן 35 מירושלים, הוא אחד משני החשודים שנעצרו לפני כשבועיים בפרשת היעלמותו של הנער. מעצרו של אברמוב הוארך היום בחמישה ימים. שמו של החשוד הנוסף עדיין אסור בפרסום.

עו"ד שחף אולמן ממשרדה של עו"ד תמי אלומן המייצגים את סלומון אברמוב אמר כי מקווה שהוא ישוחרר כבר ביום ראשון, "לטענתו, נטפלו אליו על לא עוול בכפו. הוא משוכנע בחפותו ובימים הקרובים נראה כי הצדק עמו" אמר.

עו"ד דותן דניאלי שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית במחוז ירושלים את אחד החשודים בפרשת היעלמות הנער מוישי קליינרמן מסר כי אינו יכול להתייחס לדברים שעלו בחקירה וכן לטענות שעלו בדיון עקב צו איסור הפרסום. "במסגרת הצו נוכל לומר כי מרשי שיתף פעולה באופן מלא עם החוקרים והוא מכיש כל מעורבות בפרשה" הוסיף.

חשוד נוסף שנעצר אתמול שוחרר בהוראת בית משפט חרף בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים. עו"ד עאטף פרחאת שמייצג מטעם הציבורית במחוז ירושלים את החשוד השני אמר כי "כפי שטענו מההתחלה, אין לו כל קשר לפרשה. בית המשפט קיבל את עמדתנו והורה על שחרורו ".

עוד בוואלה!

פצצה מתקתקת על הכביש: נהג עם רישיון שפג תוקפו לפני 21 שנה - ונתפס

לכתבה המלאה
מוישי קליינרמן. באדיבות המשפחה
נעדר מאז מרץ. מוישי קליינרמן/באדיבות המשפחה

בן ה-16 יצא בסוף חודש מרץ מביתו שבמודיעין עילית לטיול עם חברים בצפון - ומאז נעלמו עקבותיו. לפני כשבועיים הודיעה המשטרה על הקמת צוות חקירה מיוחד ביחידה לחקירות פשעים בשומרון שיעסוק במאמצים לאיתורו.

קליינרמן, תלמיד ישיבה, יצא עם חבריו בחודש מרץ לטיול בצפון כשבשלב מסוים הם הגיעו לקבר רבי שמעון בר יוחאי ביישוב מירון. שם, החבורה התפצלה ובעוד שחבריו המשיכו בטיול, מוישי נשאר במתחם הקבר וביקש להתבודד. מאז, ניתק עמו הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully