וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפושים אחר מוישי: שוחרר החשוד במעורבות בהיעלמות הנער בצפון

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 22:36

מאה ימים לאחר שנעלם הנער סמוך להר מירון, המשטרה הודיעה כי שחררה את הגבר שנעצר לאחרונה והיה חשוד במעורבות בהיעלמותו של מוישי קליינרמן בן ה-16. במשטרה ממשיכים בחיפושים אחריו

בווידאו: אמו של מוישי קליינרמן תוקפת את המשטרה על כך שאין קצת חוט 99 ימים מאז שהוא נעדר/צילום: מנחם קולדצקי

המשטרה הודיעה הערב (שני) כי שוחרר החשוד במעורבות בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן בן ה-16 לפני מאה ימים. הגבר נעצר בשבוע שעבר. בית המשפט הטיל צו פרסום על פרטי הפרשה. אמו, גיטי, מסרה לוואלה!: "אנחנו אומרים מההתחלה שבטוח שמישהו חטף אותו. אנחנו מאמינים שהוא בחיים ובעזרת השם יחזירו אותו אלינו".

מאה ימים חלפו מאז נעלם הנער, ואתמול הגיע מפקד מחוז ש"י עוזי לוי לבית הוריו במודיעין עילית, שוחח עמם במשך כשעה ועזב את המקום. בשלב זה לא נרשמה פריצת דרך בחקירה ולא חלה התקדמות משמעותית, אך במשטרה ממשיכים בחיפושים אחריו באזור הר מירון לצד פעילות מודיעינית, ובודקים כל בדל מידע שיוביל לאיתורו.

מוישי קליינרמן. באדיבות המשפחה
נראה לאחרונה במרץ. מוישי קליינרמן/באדיבות המשפחה

אמו של מוישי אמרה לאחר הפגישה עם מפקד המחוז: "לצערי אנחנו נמצאים במקום שאני לא יכולה להאמין שהמשטרה עשתה פה הכול, זה לא הגיוני, אני מבקשת מהמפכ"ל שיאחד את כל הכוחות, כולל הכול, אחרי 99 יום הם באים לפה בפעם הראשונה ואין להם מה להציע, אין להם שום קצה חוט? זו מדינה מתוקנת?".

האב שמואל הוסיף: "חייבים לעשות הכול כדי להחזיר אותו הביתה, כל השמועות שעפות מפה לשם זה לא מועיל אלא רק מזיק. חבל, כי בסופו של דבר הן מגיעות איכשהו למשפחה וזה לא נעים לשמוע דברים כאלה, ואפילו פוגע".

בינתיים, החיפושים מתרכזים סמוך לאזור שבו נראה מוישי לאחרונה, אזור סבוך מאוד, שמקשה על החיפוש ואיתור אפשרי. כמו כן, פוליטיקה משטרתית פנימית גם מקשה על החיפושים, שכן לא עירבו את תחנת צפת, שמכירה היטב את השטח.

עוד בוואלה!

היעלמות מוישי בצפון: חשודים נוספים צפויים להיעצר, החיפושים חודשו באזור מירון

לכתבה המלאה
חיפושים אחר הנעדר מוישי קליינרמן. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
חיפושים אחר מוישי/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בן ה-16 יצא בסוף חודש מרץ מביתו שבמודיעין עילית לטיול עם חברים בצפון - ומאז נעלמו עקבותיו. לפני כשבועיים הודיעה המשטרה על הקמת צוות חקירה מיוחד ביחידה לחקירות פשעים בשומרון שיעסוק במאמצים לאיתורו.

קליינרמן, תלמיד ישיבה, יצא עם חבריו בחודש מרץ לטיול בצפון כשבשלב מסוים הם הגיעו לקבר רבי שמעון בר יוחאי ביישוב מירון. שם, החבורה התפצלה ובעוד שחבריו המשיכו בטיול, מוישי נשאר במתחם הקבר וביקש להתבודד. מאז, ניתק עמו הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully