וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום שמו של אחד החשודים בהיעלמות מוישי קליינרמן

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 7:43

סלומון אברמוב, בן 35 מירושלים, הוא אחד משני החשודים שנעצרו בפרשת היעלמותו של הנער - שנראה לאחרונה לפני כ-4 חודשים באזור הצפון. אברמוב נעצר לפני כשבוע וחצי ומאז הוארך מעצרו בשנית, עד ליום ראשון. אדם נוסף עצור בחשד למעורבות בפרשה, ושמו אסור בפרסום

בווידאו: אמו של מוישי קליינרמן תוקפת את המשטרה על כך שאין קצת חוט 99 ימים מאז שהוא נעדר/צילום: מנחם קולדצקי

סלומון אברמוב, בן 35 מירושלים, הוא אחד משני החשודים שנעצרו בפרשת היעלמותו של הנער מוישי קליינרמן - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. אברמוב נעצר לפני כשבוע וחצי ומאז הוארך מעצרו בשנית, עד ליום ראשון. אדם נוסף עצור בחשד למעורבות בפרשה, ושמו אסור בפרסום.

בן ה-16 יצא בסוף חודש מרץ מביתו שבמודיעין עילית לטיול עם חברים בצפון - ומאז נעלמו עקבותיו. לפני כשבועיים הודיעה המשטרה על הקמת צוות חקירה מיוחד ביחידה לחקירות פשעים בשומרון שיעסוק במאמצים לאיתורו.

קליינרמן, תלמיד ישיבה, יצא עם חבריו בחודש מרץ לטיול בצפון כשבשלב מסוים הם הגיעו לקבר רבי שמעון בר יוחאי ביישוב מירון. שם, החבורה התפצלה ובעוד שחבריו המשיכו בטיול, מוישי נשאר במתחם הקבר וביקש להתבודד. מאז, ניתק עמו הקשר.

מוישי קליינרמן. באדיבות המשפחה
נעדר מאז חודש מרץ. מוישי קליינרמן/באדיבות המשפחה

בחודש שעבר הודיעה המשטרה כי החשוד במעורבות בהיעלמותו של הנער שוחרר. בית המשפט הטיל צו פרסום על פרטי הפרשה. אמו, גיטי, מסרה לוואלה: "אנחנו אומרים מההתחלה שבטוח שמישהו חטף אותו. אנחנו מאמינים שהוא בחיים ובעזרת השם יחזירו אותו אלינו".

אחרי מאה ימים מהיעלמותו של מוישי הגיע מפקד מחוז ש"י עוזי לוי לבית הוריו במודיעין עילית, שוחח עמם במשך כשעה ועזב את המקום. בשלב זה לא נרשמה פריצת דרך בחקירה ולא חלה התקדמות משמעותית, אך במשטרה ממשיכים בחיפושים אחריו באזור הר מירון לצד פעילות מודיעינית, ובודקים כל בדל מידע שיוביל לאיתורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully