וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטו של המחבל מפרשת הסוהרות: "הוא לא שיתף פעולה עם מערכת הביטחון"

עודכן לאחרונה: 1.8.2022 / 11:51

עורך דינו של עטאללה, החשוד באונס חיילת ששירתה כסוהרת ובהטרדה מינית של אחרות, אמר כי המחבל שימש רק דובר שתיווך בין האסירים לכלא, ולא קיבל תמורה על כך: "צריך לשאול את שב"כ למה הוא הגיע לפגוש אותו". לדבריו, הם אלו שביקשו לקיים עימות עם הסוהרת

בווידאו: לפיד על פרשת הסרסור בסוהרות: "לא יכול להיות שחיילת נאנסת בידי מחבל; המקרה ייחקר"/רוני כנפו

פרליקטו של האסיר מחמוד עטאללה, החשוד באונס חיילת ששירתה כסוהרת, הכחיש היום (שני) כי הוא משתף פעולה עם מערכת הביטחון, כפי שטענו כמה מתלוננות. "הוא לא נותן דבר והוא גם לא מקבל דבר", אמר עו"ד רמזי קטילאת בריאיון ל-103. על הטענות של הסוהרות שלפיהן הוא היה "מלך הכלא", הוא השיב: "הטענות האלה הן מוגזמות, הן לא מבוססות. הן נחקרו כבר ב־2018 בצורה מאוד מעמיקה ומקיפה".

לדבריו, עטאללה לא מספק שקט לשב"ס ולא מספק מידע למערכות המודיעין, אך כן שימש דובר אל מול הנהלת בית הסוהר בתקופה מסוימת. "הוא היה מתווך בעצם בין האסירים לבין הנהלת הכלא, בכל אגף ביטחוני יש דובר. זה לא עניין שהוא ייחודי לו".

עורך הדין שב והכחיש כי תמורת התיווך הזה קיבל עטאללה כל מה שהוא רוצה, כולל סרסור בסוהרות. הוא טען כי אלו טענות שכבר נחקרו. "יש פה הצטלבות של אינטרסים של כמה גורמים. הוא היה אסיר, הן תפקדו כסוהרות. לא היה שום קשר מעבר לדבר הזה". כשנשאל מדוע עטאללה נפגש עם נציגי שב"כ בכלא, אף שלטענתו הוא אינו משתף פעולה, השיב: "צריך לשאול את שב"כ למה הוא הגיע לפגוש אותו ומה הוא רצה ממנו".

מוחמד עטאללה. המחבל מכלא גלבוע שהטריד סוהרות. אתר רשמי, אתר רשמי
"כל אגף ביטחוני יש דובר". מחמוד עטאללה/אתר רשמי, אתר רשמי

עורך הדין הוסיף כי הוא תומך בקיום עימות בין עטאללה לבין הסוהרת שמאשימה אותו באונס שלה. "אנחנו ביקשנו שיהיה עימות", אמר. לדבריו, בעניין צו איסור הפרסום, "פתיחת איסור הפרסום כרגע תשבש את החקירה. יש פה גורמים שהאינטרסים שלהם מצטלבים והעניין התקשורתי משמש יותר ככלי לתמוך בהגשמת האינטרסים שלהם, בין היתר המתלוננות, וזה לא עניין של להגיע לחקר האמת. מי שרוצה להגיע לחקר האמת שיבוא למשטרה, שיתעמת, שיביאו את המצלמות, שיביאו את היומנים, שלא ינהלו את זה בתקשורת".

  • עוד באותו נושא:
  • שב"ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully