וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי בושה: צעירים תקפו באלימות שומר ומנהל חניון וגרמו לפציעתם

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 21:13

מנהל חניון בהרצליה הותקף בידי שני אנשים לאחר שלטענתו העיר להם על חניה לא תקינה. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים עם פגיעת ראש, ובהכרה מעורפלת. בסוף השבוע שעבר הותקף שומר בידי אדם לאחר שהעיר לבנו על צרכים שכלבו השאיר בפתח בניין בתל אביב

בווידאו: תיעוד תקיפות שומרים בחניון ובלובי של בניין במרכז הארץ/צילום: מצלמות אבטחה

שני אירועים חמורים של תקיפה אירעו בימים האחרונים במרכז הארץ. היום (ראשון) הותקף מנהל חניון "לב העיר" שבמרכז הרצליה על ידי שני אנשים. זאת, לטענתו, בשל העובדה שהעיר להם על חניה לא תקינה. העובד פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים עם פגיעת ראש, ובהכרה מעורפלת.

"מזעזע ומקומם שאדם מותקף באלימות רק בשל העובדה שניסה למלא את תפקידו כראוי", אמר ראש עיריית הרצליה משה פדלון. "אני מייחל לרפואה שלמה למנהל החניון ומצפה שהאירוע ייחקר וימוצו ההליכים כנגד התוקפים במלוא חומרת הדין".

מהמשטרה נמסר כי "היום בשעות הצהריים התקבל דיווח על תקיפת מנהל חניון בהרצליה על ידי שני חשודים לאחר שהעיר להם על חנייה במקום. כתוצאה מהתקיפה נפצע הקורבן באורח בינוני ונזקק לטיפול רפואי. שני החשודים נמלטו מהמקום ובעקבות חקירה מהירה ומאומצת הצליחה המשטרה לאתר אותם והם נעצרו לחקירה. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של שני החשודים, תושבי הרצליה בשנות העשרים לחייהם, בבית המשפט".

אירוע נוסף התרחש בסוף השבוע שעבר בבניין מגורים בתל אביב, שם הותקף שומר בידי אדם לאחר שהעיר לבנו על צרכים שכלבו השאיר בפתח הבניין. כתוצאה מהתקיפה נזקק השומר, תושב העיר בן 46, לטיפול רפואי בבית חולים.

החשוד, תושב גני תקווה בן 36, נעצר לחקירה ומעצרו הוארך. עם סיום החקירה, הגישה היום יחידת התביעות במחוז תל אביב כתב אישום כנגדו וכן בקשה למעצר שלו עד לתום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully