וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשרוף אתכם": נהג אוטובוס נאשם ששפך דלק על אישה בהריון בגין סכסוך עם חברת הסעות

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 13:52

לפי כתב האישום אבשלום צוריאל, נהג אוטובוס בן 58 מחולון, היה מעורב בסכסוך כספי עם חברת ההסעות, הגיע אל משרדיה בפתח תקווה עם בקבוק דלק, דרש כספים, איים לשרוף את המקום ושפך דלק על השולחנות ועל פניה של אחת מן העובדות - אישה בשבוע 20 להריונה. "חוששים לחיינו"

הנאשם ממלא בקבוק בדלק לפני שפיכתו במשרדי החברה/מצלמות אבטחה

חידת התביעות מרחב שרון במשטרה הגישה אתמול (ראשון) כתב אישום נגד אבשלום צוריאל, נהג אוטובוס בן 58 מחולון, בגין איומים, פגיעה ברכוש במזיד וחבלה חמורה במשרדי חברת הסעות. על פי כתב האישום שהוגש בידי המשטרה, צוריאל, שהיה מעורב בסכסוך כספי עם חברת ההסעות, הגיע אל משרדיה בפתח תקווה עם בקבוק דלק, דרש כספים, איים לשרוף את המקום ושפך דלק על השולחנות ועל פניה של אחת מן העובדות - אישה בשבוע 20 להריונה.

צוריאל, שנתן שירותי הסעות לחברת ההסעות, טען כי החברה חייבת לו 1,600 שקלים. לפי כתב האישום הוא שלח בתחילת החודש הודעות קוליות בהן איים על אחד מהשותפים בחברה שאם לא יקבל את הכסף תוך 24 שעות "זה לא יגמר בטוב". לאחר מכן ניגש לתחנת דלק, מילא בקבוק בליטר וחצי של דלק, והמשיך אל משרדי החברה.

המשרד בו פגע לכאורה נהג האוטובוס אבשלום צוריאל 25 ביולי 2022. צילום מעובדת המקום, אתר רשמי
המשרד בו פגע לכאורה נהג האוטובוס אבשלום צוריאל/אתר רשמי, צילום מעובדת המקום

צוריאל החל לשפוך דלק על השולחנות תוך שהוא מאיים "אני הולך לשרוף אתכם". כאשר ניסתה עובדת בהריון לצאת מהמשרד, הוא שפך דלק על פניה. בעקבות צעקות העובדת, הגיע למשרד אביה של העובדת, אשר עובד גם הוא בחברה. כאשר ניסה האב להדוף את הנאשם החליק מהדלק שהיה על הרצפה ושבר את ידו. כשהוצא צוריאל מהמשרד איים "אני עוד אחזור אליכם" והוסיף כי עוד ישרוף את אחד מן העובדים.

המתלונן, אביה של העובדת שהותקפה, הגיע לתחנת פתח תקווה שניהלה את החקירה. "אנחנו ממש חוששים לחיינו, שאם הוא יצא, הוא ישלים את מה שבא לעשות", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully