וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם וילדיה הואשמו בתקיפה חמורה של גבר בפארק הירקון: "נשחט אותך"

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 12:25

הארבעה מואשמים שתקפו את הגבר, בן 50, לאחר שהעיר להם על נהיגתם הפרועה בקלנועית בפארק. לפי הפרקליטות, לאחר שהם קיללו את הגבר ואיימו עליו - הם הכו אותו וגנבו את האייפון שלו - ורדפו אחריו גם כשניסה להימלט. לדבריו, אף אחד מהעוברים והשבים לא סייע לו

בווידאו: תיעוד תקיפת רוכב אופניים בפארק הירקון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגד אישה ושלושת ילדיה בגין עבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, איומים וגניבה כנגד בן 50 שהעיר להם על נהיגתם הפרועה בקלנועית בפארק הירקון.

מכתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב על-ידי עורכת הדין לבנת מלמד, ביולי 2021 שכרו הנאשמים רכב גולף בגני יהושע והסתובבו באמצעותו ברחבי הפארק, כאשר הילדים נוהגים בו לסירוגין. בשלב מסוים סטתה הקלנועית לכיוונו של הגבר שרכב על אופניו - והוא פנה אל האם והעיר לה. לאחר מכן התפתחו חילופי דברים בין הצדדים, והמשפחה איימה על המתלונן. "מי אתה? זו מדינה שלי...", "תסתלק מפה לפני שאני אזיין אותך, נשחט אותך... טפו עליך", קראו לעברו.

המתלונן ניסה לעזוב את המקום והתקשר למוקד משטרת ישראל כדי להזעיק עזרה, אך הארבעה חסמו את דרכו. בשלב זה הגיע אדם אחר ותקף את הגבר באגרופים, בעוד שאחד מהילדים גנב את מכשיר האייפון שלו. גם כשניסה להימלט מהמקום הנאשמים רדפו אחריו והמשיכו לתקוף אותו.

"אם הם לא עוזבים אני מת", תיאר הגבר בריאיון ל-103FM בשנה שעברה. "פיצצו לי את הראש, בעיטות רק למוח, אני על הרצפה מרוסק. בשום שלב לא איימתי עליהם, לא החזרתי להם מכות". הוא הדגיש כי אף אחד מהעוברים והשבים בפארק לא ניגש לסייע לו, על אף מראות האלימות הקשים וקריאותיו "יהודים, הצילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully