וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יהודים, הצילו": בן 50 הותקף בפארק הירקון על ידי משפחה ערבית | תיעוד

13.7.2021 / 12:30

המותקף, תושב ת"א, סיפר ל-103FM כי התקרית האלימה בוצעה על רקע לאומני, כשאם המשפחה צעקה לעברו "אני ערבייה ישראלית והמדינה שלי", וגידפה אותו על רקע יהדותו. לאחר מכן בני המשפחה בעטו וחבטו בו. "בשום שלב לא איימתי. אם הם לא עוזבים אני מת". חשוד עוכב לחקירה

בווידאו: תיעוד תקיפת רוכב אופניים בפארק הירקון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

תושב תל אביב בן 50 סיפר היום (שלישי), בריאיון ל-103FM לאראל סג"ל וחן ליברמן, כי הוא הותקף ביום שבת האחרון בידי בני משפחה ערבית בפארק הירקון בעיר. לדבריו, התקרית האלימה בוצעה על רקע לאומני, לאחר שהוא העיר לאם המשפחה כי בנה הנער נוהג בצורה מסוכנת ובניגוד לחוקים, והיא צעקה לעברו בזעם "אני ערבייה ישראלית והמדינה שלי". האם אז החלה לדחוף אותו ולגדף אותו על רקע יהדותו. בשלב מסוים, המשפחה כולה, שכללה את ההורים, שני בני נוער וילד כבן שמונה, החלה לחבוט ולבעוט בכל גופו ובראשו.

לוואלה! נודע כי המשטרה עיכבה לחקירה חשוד במעשה, תושב לוד, ששוחרר למעצר בית של חמישה ימים. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בתקיפה על רקע שימוש בדרך וכי בני המשפחה תקפו את רוכב האופניים על רקע נסיעה בשביל בפארק. רוכב האופניים פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב בעיר כשהוא סובל מחבלות על גופו.

"אם הם לא עוזבים אני מת", הוא מתאר, "פיצצו לי את הראש, בעיטות רק למוח, אני על הרצפה מרוסק. בשום שלב לא איימתי עליהם, לא החזרתי להם מכות". הוא הדגיש כי אף אחד מהעוברים ושבים בפארק לא ניגש לסייע לו, על אף מראות האלימות הקשים וקריאותיו "יהודים, הצילו".

"לא לוד, לא רמלה, לא עכו, לא חיפה - פארק הירקון", אמר המותקף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully