וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמם של לוחם גולני ואחיו שהואשמו בתקיפת בן זוגה לשעבר: הם סיפקו לי הגנה

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 19:30

שני האחים שוחררו למעצר בית, לאחר שלפני כ-3 שבועות היכו קשות גבר בן 51, שלטענתם הטריד את אמם. שופט בית המשפט המחוזי בנצרת הצביע על כך שלשניים אין כל עבר פלילי, וציין כי מסוכנותם משפיעה רק על הגבר אותו היכו. לבן הזוג לשעבר הוצא צו הרחקה מבית האם בטבריה

אמם של שני הצעירים שהואשמו בכך שהכו קשות את בן זוגה לשעבר תמכה בהם היום (שלישי) בבית המשפט וטענה כי "במעשיהם הם סיפקו לי צו הגנה". חנא סבג, שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, הורה כי השניים ישוחררו למעצר בבית אמם שבטבריה.

שני האחים - לוחם בגולני בן 19 וחצי ואחיו, בן 18, הואשמו בעבירה של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות. זאת, לאחר שלפני כשלושה שבועות היכו קשות גבר בן 51, שהיה בעבר בן הזוג של אמם. לטענתם, הוא הגיע לעתים קרובות לדירתם במטרה להטריד את אמם. בעבר, הוא ריצה עונש מאסר אחרי שתקף אותה.

מכתב האישום עלה כי הגבר הגיע לדירת בת הזוג שלו לשעבר, אך היא לא הייתה בבית בעוד שני בניה היו במקום. הגבר עזב את הדירה, ואז שני האחים החליטו לפגוע בו. הם הבחינו בו ברחוב סמוך והכו אותו נמרצות עם מוטות ברזל. לאחר מכן, עזבו אותו פצוע ומוטל על הרצפה. מכתב האישום עולה כי הם היכו אותו באחת מידיו, באחת מרגליו, בראשו ואף שברו לו צלע. הפציעה, כך נטען, סיכנה את חייו והוא אושפז בבית החולים פוריה שליד טבריה.

האולם בו ייערך היום דיון בבקשת זדורוב כי תגבה עדות מוקדמת מאולגה קרבצ'נקו, בימ"ש מחוזי נצרת, 31 במאי 2021. אלי אשכנזי
בית משפט המחוזי בנצרת, אילוסטרציה/אלי אשכנזי

בין סימני הפציעה לגופו של הגבר, נראו גם דקירות. השופט סבג ביקש היום להבין כיצד נגרמו דקירות מחבטות עם מוטות ברזל. בני משפחה של שני הנאשמים טענו כי עוד לפני אותו מפגש הוא היה חבול ומוכה, ולא הם שגרמו לכל הפגיעות שנמצאו על גופו.

השופט סבג נעתר לבקשת עורכי הדין עופר סבו ואמג'ד שופאני, המייצגים את השניים מטעם הסניגוריה הציבורית, והורה על שחרורם למעצר בית. הוא הצביע על כך שלשניים אין כל עבר פלילי וציין כי המסוכנות של השניים היא כלפי אדם אחד בלבד, אותו גבר אותו היכו. לגבר הוצא צו הרחקה מבית אמם ומכתובתו הרשמית בחיפה.

שני האחים ביקשו להעביר לשופט מכתב שכתבו, בו פרשו מסכת אלימות והטרדות שהם ואמם חוו, לטענתם, מצד אותו אדם. כשישהו במעצר הבית, יבצע שירות המבחן תסקיר שיבחן את התנאים לגבי המשך מעצרם. עו"ד סבו ביקש כי תיבחן אפשרות כי האח הגדול, המשרת כלוחם בגולני, יהיה במהלך תקופת המעצר במסגרת היחידה שלו. לבית המשפט אף הגיע היום מפקד המחלקה שלו כדי לתמוך בלוחם שתחת פיקודו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully