וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: לוחם בגולני ואחיו הכו קשות את בן הזוג לשעבר של אמם, שהיה מתעלל בה

עודכן לאחרונה: 13.7.2022 / 18:11

הגבר ריצה בעבר מאסר בגין אלימות כלפי אמם של האחים, ולדברי דודתם הטיל עליהם אימה בילדותם. לפי החשד, הוא הוסיף להטריד את בת זוגו לשעבר, ובשבת שעברה בא לביתה ואיים לפגוע בה - ובתגובה הם היכו אותו במוט ופצעו אותו באורח בינוני. הסנגור: "הם רק רצו להרחיק אותו"

שלושה פצועים באורח אנוש ובינוני בקטטה בחדרה. 11 ביוני 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
"זו היתה תגובה של פחד מתוך הטראומה שלהם". ניידת משטרה/אתר רשמי, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

לוחם חטיבת גולני בן 19 ואחיו בן ה-18 נעצרו וכתב אישום יוגש נגדם לאחר שהיכו גבר בן 50 שהיה בן הזוג לשעבר של אמם. הגבר היה מתעלל באמם ואף ריצה בעבר עונש מאסר במשך שנתיים עקב מקרי אלימות מצידו כלפיה.

דודתם של האחים סיפרה כי הוא היה צורך סמים בנוכחות הילדים הקטנים, וכי בילדותם הטיל אימה ופחד על שניהם, והם חיו בביתם באווירה של טרור ואיום מתמיד. אחד מהם, לדבריה, אף היה רועד ומרטיב את מכנסיו בכל פעם שרק היו מזכירים בקרבתו את שמו של אותו אדם.עוד סיפרה הדודה כי אם הילדים נפרדה מהאיש, בן ה-50, והתרחקה ממקום מגוריו עקב האלימות מצידו - אך הוא המשיך להגיע לביתה, הטריד אותה ואיים עליה פעמים רבות, כשהוא תחת השפעה של סמים ואלכוהול.

כך היה גם בשבת האחרונה: על פי החשד, הגבר הגיע לבית המשפחה, בעיר באיזור העמקים, כששני האחים היו בבית יחד עם שני אחים צעירים מהם ואילו האם לא היתה בבית. לדבריהם, בזמן זה הוא החל לאיים כי יפגע באימם. השניים החלו להכות אותו עם מוט ברזל ופצעו אותו באורח בינוני. הוא פונה לבית החולים פוריה שליד טבריה, הורדם והונשם במשך כמה ימים, וכעת עדיין מאושפז בבית החולים ומתאושש מהפציעה.

הדודה אמרה כי השניים היו תמיד קטנים פיזית ולאחרונה גדלו והתחזקו. "אחרי שנים שהיו חלשים וחסרי אונים, הם לפתע חשו שהם יכולים להגן על עצמם", אמרה, והוסיפה כי היא משוכנעת שהם פעלו מתוך תחושה של פחד וחובה להגן על אחיהם הקטנים. "זו היתה תגובה של פחד מתוך הטראומה שלהם", אמרה.

כמו כן, טענה הדודה כי לשניים אין כל עבר פלילי ומעולם לא היו מעורבים באירוע אלימות או כל ארוע פלילי אחר. היא ציינה כי אף שגדלו במציאות כלכלית קשה, הם היו תלמידים טובים ומחונכים, שרכשו כבוד לאנשים מבוגרים וסייעו לאימם ולסבתם. "אני חוששת שחייהם יהרסו בגלל המקרה, אחרי שהחלו לצאת מהמציאות הקשה שבה גדלו ולבנות את חייהם", אמרה.

מעצרם של השניים הוארך פעמיים מאז השבת שעברה, ובכוונת הפרקליטות להציג בפני בית המשפט הצהרת תובע ולפיה נגד השניים יוגש כתב אישום בסעיף "סיכון ביטחונו של אדם". עופר סבו, עורך הדין המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החייל, סיפר כי מרשו אמר לו שהוא ואחיו רק רצו להפחיד את הגבר האלים ולהרחיק אותו מביתם, ולא האמינו שזה עלול להידרדר לכדי פציעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully