וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אחים מואשמים שהכו את בן זוגה לשעבר של אמם שהטריד אותה

עודכן לאחרונה: 17.7.2022 / 21:45

שני הצעירים, תושבי טבריה, טענו כי הגבר בן ה-51, שהיה בעבר אביהם החורג, הגיע תדירות לדירתם כדי להטריד את אמם. בעבר הוא ריצה עונש מאסר אחרי שתקף אותה. הם תקפו אותו במוט ברזל והוא אושפז בבית החולים פוריה. דודתם: מעולם לא נהגו כך והדבר כלל לא מאפיין אותם

בבית המשפט המחוזי בנצרת הוגש היום (ראשון) כתב אישום בעבירת אלימות קשה נגד שני צעירים מטבריה, אחד מהם לוחם גולני בשירות סדיר. השניים הכו קשות גבר בן 51 שהיה בעבר בן הזוג של אמם ולטענתם הגיע תדירות לדירתם כדי להטריד את אמם. בעבר הוא ריצה עונש מאסר אחרי שתקף אותה.

כתב האישום שהוגש על ידי פרקליטות מחוז צפון לשופטת אלונה לינדנשטראוס-אריאלי מייחס לשני האחים, בני 19.5 ו-18 עבירה של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות. מכתב האישום עולה כי בשבת לפני שבוע וחצי הגיע הגבר מחיפה לדירת אשתו לשעבר. האשה לא היתה בבית, בעוד ששני הצעירים היו במקום. על פי כתב האישום הגבר עזב את המקום ועל רקע כעסם של שני האחים עליו הם החליטו לפגוע בו. הם הבחינו בו במרחק של כ-500 מטרים מדירת והכו אותו נמרצות באמצעות מוטות ברזל ועזבו אותו פצוע ומוטל על הרצפה. מכתב האישום עולה כי הם הכו אותו באחת מידיו, באחת מרגליו, בראשו ושברו לו צלע. הפציעה, כך נטען, סיכנה את חייו והוא אושפז בבית החולים פוריה שליד טבריה.

דיון בבקשת רומן זדורוב לשחרור עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, בימ"ש מחוזי נצרת, 26 ביולי 2021. אלי אשכנזי
בית המשפט המחוזי בנצרת/אלי אשכנזי

לשני הנערים אין כל עבר פלילי ועורכי הדין עופר סבו ואמג'ד שופאני המייצגים אותם מטעם הסניגוריה הציבורית מתכוונים לבקש מבית המשפט כי הם ישוחררו למעצר בית. ייתכן ואף תישקל בקשה כי הנאשם המשרת כלוחם בגולני ישוחרר לבסיסו.

סיפורם של שני הנאשמים מתאר מסכת חיים קשה ביותר. אמם ואביהם התייתמו בילדותם ועלו לישראל מאוקראינה וממולדובה וכאן זכו לטיפול על ידי עמותה ששתיים מהפעילות המרכזיות בה, אם ובתה, עולות מארצות הברית, אימצו את השניים והם גדלו כבני משפחה שלהן. כששני בניהם, שמואשמים היום בתקיפה, היו פעוטים, מת האב וכעבור מספר שנים אמם נישאה לאותו גבר שהפך אז לאביהם החורג. אלא שאותו גבר, שנהג להשתכר, פגע בה ולצד שבע עבירות שכבר נזקפו לחובתו קודם לכן, בהן עבירת אלימות קשה נגד אביו, הוא נידון לחצי שנת מאסר.

בטיעונים לגזר הדין שלו שהעלו אז התובעים המשטרתיים בפני בית משפט השלום בטבריה הם טענו כי "נאשם זה לא חס בעבר על אביו, כמו שלא חס על אשתו במקרה זה, והאלימות במשפחה אצלו אינה חריגה בדפוס חייו, והינה דרך חיים שסיגל לעצמו- לפגוע באנשים חלשים כמו בני משפחתו".

למרות שהאשה נפרדה ממנו הוא היה ממשיך להגיע לדירתה, לעתים כשהוא שיכור ועם סכין. יעל, שבמשפחתה גדלה אמם של השניים והיא מתייחסת לשני הנערים כדודה שלהם, סיפר לוואלה, שהשניים גדלו תחת אוירה של אלימות קשה מצידו וחוו את איום מתמיד כלפיהם וכלפי אמם. לטענתה בשבוע שלפני ארוע התקיפה של השניים נגדו, הוא נהג להגיע מדי יום לדירה שלהם ולהטריד את אמם, כשבבית שני אחיהם הקטנים, בניהם של גבר אחר. באותו יום שבו הרביצו לו, אמם לא היתה בבית ולדבריה עם בואו הם חשו סכנה לשלום אליהם הקטנים. היא אמרה כי הופתעה כששמעה שהם נהגו באלימות משום שמדובר בשני נערים שמעולם לא נהגו כך והדבר כלל לא מאפיין אותם.

  • עוד באותו נושא:
  • אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully