וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בארגון של דומרני עוכב לחקירה בעקבות מיגון רכבו נגד ירי

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 17:07

נהג הרכב בשנות ה-40 לחייו נתפס במושב רווחה, ונחקר בימ"ר של אגף התנועה בלכיש. גם דומרני עצמו נכח ברכב, שנגרר והמיגון שהורכב עליו יפורק. "אף עבריין אינו חסין", נמסר מהמשטרה. שלשום נעצר בני שלמה, אחד מאויביו המרכזיים של דומרני, בחשד לכוונות פגיעה ביריביו

רכב המשמש עבריינים מארגון פשיעה, לאחר שאותר בו מיגון נגד ירי שהותקן בניגוד לחוק/דוברות המשטרה

בכיר בארגון הפשיעה של שלום דומרני עוכב היום (שני) לחקירה בידי המשטרה לאחר שאותר ברכב בו נהג מיגון נגד ירי שהותקן בניגוד לחוק. נהג הרכב בשנות ה-40 לחייו נתפס במושב רווחה ונחקר בימ"ר של אגף התנועה בלכיש. גם דומרני עצמו, שחשוד כבעל הרכב, נכח ברכב בזמן המעצר. בנוסף, הרכב הממוגן נגרר מהמקום להמשך הליכי חקירה והליכי בית משפט לפירוק המיגון, והסדרה מחודשת של רישיון הרכב.

במשטרה ציינו כי "אף עבריין אינו חסין". עוד הוסיפו כי "כוח המשימה המיוחד של מרחב לכיש פועל מזה מספר ימים, וכבר רשם מספר הישגים משמעותיים אשר משפיעים באופן ישיר על מפת הפשיעה ועל יכולותיהם של העבריינים לפעול ככל העולה על רוחם, בהם מעצרו של עבריין המשויך לארגון פשיעה במוצאי השבת האחרונה, והרחקתו מביתו ומאזור הדרום למשך 30 ימים. כוח המשימה ימשיך לפעול ככל שיידרש על מנת לסכל את כוונותיהם של העבריינים ולמנוע פגיעה באזרחים חפים מפשע".

רכב המשמש עבריינים מארגון פשיעה, לאחר שאותר בו מיגון נגד ירי שהותקן בניגוד לחוק 25 ביולי 2022. דוברות המשטרה, אתר רשמי
רכב המשמש עבריינים מארגון פשיעה, לאחר שאותר בו מיגון נגד ירי שהותקן בניגוד לחוק 25 ביולי 2022/אתר רשמי, דוברות המשטרה

העבריין בני שלמה נעצר שלשום בחשד למעורבות בשורת אירועים פליליים. שלמה, הנחשב לאחד מאויביו המרכזיים של ראש ארגון הפשיעה דומרני, נעצר בשעות הצהריים ונחקר בתחנת משטרת שדרות. זאת, כחלק מפעולות מרחב לכיש לסיכול "פיגועים פליליים" בין ארגוני הפשיעה.

הוא נחקר בחשד לכוונות פגיעה ביריביו, בעוד במשטרה חושדים שהוא נמצא "על הכוונת" של ארגונים מתחרים. שלמה הובא בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשה לשחררו בתנאי הרחקה מגבילים. בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והרחיק את בני שלמה מאזור הדרום.

עוד בוואלה!

חשד שסחרו בסמים: 17 משוייכים לארגוני הפשע של דומרני ולביא נעצרו

לכתבה המלאה
העבריין בני שלמה בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. 29 בינואר 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
בני שלמה/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

בחודשים האחרונים נרשמה מתיחות רבה בין שני הארגונים. בתחילת החודש נורה למוות מאג'ד אל-אסד, מאבטח של שלמה, לאחר שנורה מחוץ לאחוזתו של העבריין במושב חלץ. במשטרה מעריכים כי באמצעות ההתנקשות במאבטח, תושב לקיה, הועבר מסר לשלמה כי הוא וקרוביו פגיעים.

קודם לכן אירע ניסיון חיסול בבנו של דומרני, ניסים "נינה", שנפצע קשה מירי באשקלון. במשטרה עוקבים בדריכות אחר חברי ארגונו של האב, ולפי מידע מודיעיני הארגון של דומרני מנסה לבצע חיסולי נקמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully