וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבריין בני שלמה נעצר לחקירה בחשד למעורבות בשורת "פיגועים פליליים"

עודכן לאחרונה: 23.7.2022 / 23:54

שלמה, הנחשב לאחד מאויביו הגדולים של העבריין שלום דומרני, נחקר בתחנת משטרת שדרות בחשד לקשירת קשר לכמה אירועים פליליים. הוא הובא בפני בית משפט באשקלון בבקשה לשחררו בתנאי הרחקה מגבילים

בווידאו: תיעוד ניסיון החיסול של בנו של שלום דומרני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים ושי מכלוף

העבריין בני שלמה נעצר היום (שבת) בחשד למעורבות בשורת אירועים פליליים. שלמה, הנחשב לאחד מאויביו המרכזיים של ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני, נעצר בשעות הצהריים ונחקר בתחנת משטרת שדרות. זאת, כחלק מפעולות מרחב לכיש לסיכול "פיגועים פליליים" בין ארגוני הפשיעה.

הוא נחקר בחשד לכוונות פגיעה ביריביו, בעוד במשטרה חושדים שהוא נמצא "על הכוונת" של ארגונים מתחרים. שלמה הובא בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשה לשחררו בתנאי הרחקה מגבילים. בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והרחיק את בני שלמה מאזור הדרום.

בחודשים האחרונים נרשמה מתיחות רבה בין שני הארגונים. בתחילת החודש נורה למוות מאג'ד אל-אסד, מאבטח של שלמה, לאחר שנורה מחוץ לאחוזתו של העבריין במושב חלץ. במשטרה מעריכים כי באמצעות ההתנקשות במאבטח, תושב לקיה, הועבר מסר לשלמה כי הוא וקרוביו פגיעים.

קודם לכן אירע ניסיון חיסול בבנו של שלום דומרני, ניסים "נינה", שנפצע קשה מירי באשקלון. במשטרה עוקבים בדריכות אחר חברי ארגונו של האב, ולפי מידע מודיעיני הארגון של דומרני מנסה לבצע חיסולי נקמה.

העבריין בני שלמה בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. 29 בינואר 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
בני שלמה/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון

שבועות לפני חיסול המאבטח של שלמה, שני בני אדם החברים בארגון הפשיעה שלו נעצרו בחשד שהתחמשו לצורך הוצאה לפועל של חיסול אנשי הארגון היריב של דומרני. השניים, בשנות ה-20 לחייהם, אותרו בבית ביישוב ניצן בדרום כשברשותם אקדח ותחמושת. בבית בו התגוררו שני החשודים, ועליו פשטה המשטרה, נמצאו אקדח 9 מ"מ, תחמושת, אמצעים פירוטכניים בעלי יכולת הפעלה אלחוטית ומכשירי קשר.

שלום דומרני. גדעון מרקוביץ', פלאש 90
שלום דומרני/פלאש 90, גדעון מרקוביץ'

בחודש מאי המשטרה עצרה חוליית חיסול בדרום שאנשיה קשורים לארגון הפשיעה של דומרני, שלפי החשד תכננו לחסל בכיר בארגונו של שלמה. בתום חקירה סמויה של ימ"ר לכיש, נעצרו חמישה תושבי אשקלון והסביבה בני 30-20, בעת שנסעו ברכב גנוב ולגופם שכפ"צים, כפפות וכלי נשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully