וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול: המאבטח של בני שלמה נורה ונפצע קשה

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 22:02

לפי החשד, חברי ארגון הפשיעה המתחרה של שלום דומרני ירו בו כחלק מניסיון חיסול, בהמשך לסכסוך המתמשך בין שני ארגוני הפשיעה בדרום, שמאיים על חיי התושבים. מאז ניסיון חיסול בנו של דומרני, במשטרה התקבל מידע לפיו הארגון מנסה לבצע חיסולי נקמה

בווידאו: תיעוד ניסיון החיסול של בנו של שלום דומרני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים ושי מכלוף

המאבטח של ראש ארגון הפשיעה בני שלמה, בן 43 ממושב חלץ הסמוך לאשקלון, נורה הערב (שלישי) בבטן ונפצע קשה. לפי החשד, חברי ארגון הפשיעה המתחרה של שלום דומרני ירו בו כחלק מניסיון חיסול, בהמשך לסכסוך המתמשך בין שני ארגוני הפשיעה בדרום, שמאיים על חיי התושבים.

מאז ניסיון חיסול בנו של שלום דומרני, ניסים "נינה", שנפצע קשה מירי באשקלון לפני כשלושה חודשים, במשטרה עוקבים בדריכות אחר חברי ארגונו של האב. לפי מידע מודיעיני שהגיע לידיה לאחרונה, הארגון של דומרני מנסה לבצע חיסולי נקמה.

העבריין בני שלמה בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון. 29 בינואר 2016. בני בן סימון, מערכת וואלה! NEWS
בני שלמה/מערכת וואלה! NEWS, בני בן סימון
שלום דומרני, בית משפט המחוזי באר שבע, 29 באוקטובר 2015. בני בן סימון, מערכת וואלה!
שלום דומרני/מערכת וואלה!, בני בן סימון

לפני כחודש שני בני אדם החברים בארגון הפשיעה של בני שלמה נעצרו בחשד שהתחמשו לצורך הוצאה לפועל של חיסול אנשי הארגון היריב של שלום שומרני. השניים, בשנות ה-20 לחייהם, אותרו בבית ביישוב ניצן בדרום כשברשותם אקדח ותחמושת. בבית בו התגוררו שני החשודים, ועליו פשטה המשטרה, נמצאו אקדח 9 מ"מ, תחמושת, אמצעים פירוטכניים בעלי יכולת הפעלה אלחוטית ומכשירי קשר.

בחודש מאי המשטרה עצרה חוליית חיסול בדרום שאנשיה קשורים לארגון הפשיעה של שלום דומרני, שלפי החשד תכננו לחסל בכיר בארגונו של בני שלמה. בתום חקירה סמויה של ימ"ר לכיש, נעצרו חמישה תושבי אשקלון והסביבה בני 30-20, בעת שנסעו ברכב גנוב ולגופם שכפ"צים, כפפות וכלי נשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully