וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעללות מזעזעת בנגב: 3 גורי כלבים הושלכו בשקיות זבל

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 13:22

שוטרי הסיור של תחנת ערערה נתקלו ברכב בו גבר ושני ילדים כשהם משליכים שקים צהובים סגורים. כשעצרו את הרכב, הבינו כי בשקים ישנם גורי כלבים חיים, בני חודש, כשאחד מהם פצוע בפניו. הגבר ושני הילדים עוכבו לחקירה, והכלבים הועברו לטיפול בכלבייה בבאר שבע

בווידאו: שוטרים תופסים גבר שהתכוון להשליך כלבים בשקים לפסולת בניין בתל ערד/דוברות משטרת ישראל

שלושה גורי כלבים הושלכו בשקים לתוך ערימת פסולת בניין. שוטרי הסיור של תחנת ערערה נתקלו על כביש 80 ברכב בו גבר ושני ילדים כשהם משליכים שקים צהובים סגורים. כשעצרו את הרכב, הבינו כי בשקים ישנם שלושה גורי כלבים חיים, בני חודש, כשאחד מהם פצוע בפניו. הגבר ושני הילדים עוכבו לחקירה, והכלבים הועברו לטיפול בכלבייה בבאר שבע.

הסייר שחילץ את הכלבים, רס"ר ניב בן עובדיה, סיפר כי "לאחר שאני ושותפי לניידת, רס"ל עלי חסן, לקחנו את גורי הכלבים לטיפול במרפאה הוטרינרית בבאר שבע, ומשם נלקחו לאומנה אצל אדם אשר פגש אותנו קודם לכן בתחנת המשטרה וביקש לאמץ אותם".

כלב שחולץ משקית זבל, 25 ביולי 2022. דוברות משטרת ישראל
כלב שחולץ משקית זבל/דוברות משטרת ישראל

בחודש שעבר, תושב נתניה בן 68 נעצר בחשד שהרג את הכלב שלו. שוטרים מתחנת נתניה הגיעו לדירתו של החשוד, לאחר דיווחים על התעללות בבעל חיים. כשהגיעו לבית, מצאו השוטרים את הכלב ללא רוח חיים. בדיון הארכת המעצר סיפר נציג המשטרה כי אחד השכנים ראה את החשוד מתעלל בכלבו במרפסת. עוד אמר כי כשהשוטרים הגיעו למקום הם ראו כתמי דם על הארון, בעוד החשוד היה שתוי. כמו כן, בן ה-68 הורשע בשנת 2014 בתקיפת בת זוגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully