וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים ויורים מהחלון לעבר כלבים: תושב הצפון הואשם בניסיון התעללות בבעלי חיים

16.11.2021 / 21:30

מכתב האישום עולה כי בן ה-48 ניסה לירות בכלבים בבית ג'אן, לאחר שחשד כי הרגו כבשים ועזים בדיר שלו. בתיעוד האירוע נראה הגבר מנהל מרדף ברכב ברחבי היישוב, כשבנו מוציא את פלג גופו העליון מהחלון ויורה 10 כדורים

בווידאו: אב ובנו יורים על כלבים בבית ג'אן/מערכת וואלה!

תושב בית ג'אן, בן 48, הואשם לפני מספר ימים שירה לעבר כלבים באזור מגוריו. כתב האישום הוגש בתום חקירת המשטרה, לה נודע על המקרה שאירע לפני כשלושה שבועות, ותועד במצלמות אבטחה. בתיעוד נראה רכב הנוסע אחר כלבים, ואדם היורה מתוכו באמצע היום.

מהחקירה עולה כי מספר ימים לפני אירוע הירי, מצא הנאשם מספר כבשים ועזים מתות, וסבר כי הסיבה לכך הם כלבים משוטטים שמגיעים למקום. לאחר מכן, כשהגיע בבוקר לדיר, שוב ראה עז מתה וכן שני כלבים שמסתובבים סמוך לדיר. הוא ובנו שהיה איתו הצטיידו ברובה שהחזיקו ללא רישיון, נכנסו למכונית והחלו במרדף אחר הכלבים ברחובות היישוב.

המרדף, שהתנהל ברכב, התרחש בתוך אזור מגורים. כשהשיגו הנאשם ובנו את הכלבים הנמלטים, הוציא הבן את פלג גופו העליון מחוץ לרכב והחל לירות לעברם. הוא ירה עשרה קליעים שלא פגעו בכלבים, וכל זאת בתוך שכונת מגורים, בירי שסיכן גם בני אדם.

תיעוד מצלמת אבטחה בבית ג'אן, בה נראה מרדף של רכב אחרי כלבים ביישוב. ללא, צילום מסך
הירי בוצע מרכב שנסע ביישוב. תיעוד האירוע/צילום מסך, ללא

צוות החקירה פעל לגילוי המעורבים ואסף ממצאים ממקום האירוע, ובהמשך עצר את הנאשם, ללא בנו. בסיום חקירת המשטרה הועבר החומר לפרקליטות מחוז חיפה, שהגישה נגד החשוד כתב אישום בגין נשיאה והובלת נשק, ירי באזור מגורים וניסיון להתעללות.

בעקבות המקרה במשטרה מסרו כי "נמשיך לפעול על מנת למנוע עבירות של התעללות בבעלי חיים המבוצעות לעיתים על ידי עבריינים באכזריות וללא חמלה ותמצה את הדין עם החשודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully