וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 68 מנתניה נעצר בחשד שהרג את הכלב שלו

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 16:31

בעקבות דיווחים על התעללות בבעל חיים, שוטרים הגיעו לדירה בנתניה שבה מתגורר החשוד, שם מצאו את הכלב ללא רוח חיים. מעצרו הוארך, בדיון סיפר נציג המשטרה כי החשוד אחד השכנים ראה את החשוד מתעלל בכלבו במרפסת. "כשהשוטרים הגיעו למקום החשוד היה שתוי"

תושב נתניה בן 68 נעצר הלילה (שלישי) בחשד שהרג את הכלב שלו. שוטרים מתחנת נתניה הגיעו לדירתו של החשוד, לאחר דיווחים על התעללות בבעל חיים. כשהגיעו לבית, מצאו השוטרים את הכלב ללא רוח חיים. הגבר נלקח לחקירה ובית המשפט בפתח תקווה האריך את מעצרו עד מחר.

בדיון הארכת המעצר סיפר נציג המשטרה כי אחד השכנים ראה את החשוד מתעלל בכלבו במרפסת. עוד אמר כי כשהשוטרים הגיעו למקום הם ראו כתמי דם על הארון, בעוד החשוד היה שתוי. כמו כן, בן ה-68 הורשע בשנת 2014 בתקיפת בת זוגו. החשוד מכחיש את המיוחס לו

בנובמבר האחרון פשטה המשטרה על מתחם בלתי חוקי בנצרת שבו הוחזקו עשרות כלבים בתנאים קשים. במקום אותרו עשרות כלובים קטנים, בהם 49 כלבים ללא מים ואוכל, במצב של תשישות גופנית. הכלבים נלקחו מהמקום לעמותה בה קיבלו טיפול רפואי. עשרה כלבים פונו מהמקום כשהם במצב קשה וסובלים מפצעי נשיכה ותשישות.

בנוסף, במקום אותרה ציפור שמורה מסוג חיוואי שהוחזקה לא כחוק. היא נלקחה לטיפול על ידי רשות הטבע והגנים. כמו כן, במתחם נתפסו תרופות וסמים בלתי חוקיים לטיפול בבעלי החיים, שחלקם נרכשו משטחי הרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully