וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארב לנערה, נאבק בה - ונמלט בגלל עוברי אורח: תושב כרכור מואשם בניסיון החטיפה בפרדס חנה

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 20:05

על פי כתב האישום, מוזגובוי זיהה את הנערה כשצעדה לבד ברחוב, ארב לה - וכשהתקרבה הגיח מאחוריה, לפת אותה וניסה לחסום את פיה. רק לאחר שאזרחים התקרבו למקום, הוא שחרר את בת ה-16 - ונמלט מהמקום

בווידאו:תיעוד ממצלמות האבטחה שבזכותן נעצר החשוד בניסיון החטיפה של בת ה-16 בפרדס חנה/צילום: מצלמות אבטחה

אלכס מוזגובוי, תושב כרכור, הואשם הבוקר (ראשון) בניסיון חטיפת הנערה בת ה-16 בפרדס חנה בתחילת החודש. הפרקליטות מייחסת לו ניסיון חטיפה ותקיפה סתם של נערה.

האירוע התרחש בערב 3 ביולי: מוזגובוי זיהה את הנערה, תושבת פרדס חנה שעסקה בפעילות ספורטיבית באותו זמן, כשהיא צועדת לבדה ברחוב. הוא עצר את הרכב סמוך אליה, וארב לה. כשהתקרבה, הגיח מאחוריה, לפת אותה, ניסה לחסום את פיה וניסה להוביל אותה לתא המטען של המכונית, בעוד היא מנסה להשתחרר מאחיזתו.

על פי כתב האישום, כשרכב עבר במקום וראה את השניים, הציג מוזגובוי את עצמו כאילו הוא עוזר לנערה עד שהרכב נסע מהמקום. רק כשהתקרבו שני בני אדם נוספים למקום, הוא שחרר אותה, אמר לה "תברחי, תברחי", ונמלט מהמקום מרכבו.

החשוד בחטיפת נערה בפרדס חנה, , 11 ביולי 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
נתפס בזכות רישות המצלמות. מוזגובוי/אתר רשמי, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

הוא נתפס בזכות רישות המצלמות בעיר, שתפסו בעדשתן את רכבו, וזיהו את מספרו לאחר אבחוני התצלומים בחדר המצלמות של המועצה המקומית, לשם נשלח חוקר הימ"ר רס"ב צחי מויאל. ב-11 ביולי הרכב זוהה על ידי שוטר מתחנת זיכרון יעקב, כשהוא חונה סמוך לבית באחד מרחובות העיר. לאחר מכן, השוטרים איתרו את החשוד ועצרו אותו לחקירה.

עוד בוואלה!

נוסע ברחבי העיר ומגיע לזירה: תיעוד מניסיון חטיפת בת ה-16 בפרדס חנה

לכתבה המלאה

בחקירה נחשפו גם עשרות סרטונים של נשים במכשיר הטלפון הנייד של מוזגובוי. בסרטונים תיעד החשוד את הנשים כעת שהן הולכות ברחובת, נכנסות ויוצאות מחנויות, ובעוד פעולות יומיומיות. סנגוריו תמהו בעניין הזה על מה שכינו ההדלפה המרושעת הזו מהמטה הארצי ומתעקשים כי "מדובר בסהכ בתמונות שהוריד הצעיר מהאינטרנט ושאין להן כל משמעות".

לאחר הדיון, אביה של הנערה אמר כי משפחתו לא תרפה עד שהרשויות יימצו את הדין עם הנאשם. "היום הוגש כתב אישום כנגד חלאת המין האנושי", אמר. "כתב האישום מפרט בדיוק את השתלשלות התקיפה. כתב האישום לא מתייחס לכוונת החשוד בביצוע הפשע. משפחתי לא תרפה אך גם לא תפריע למיצוי הליך הדיון וחומרת האירוע בכדי שהרשויות יימצו את הדין עם הפושע המסוכן. השיח מצד הסנגור בעילה של חוסר עבר פלילי צריך לעבור מין העולם. מבצעי טבח המוני היו בד"כ חסרי עבר פלילי".

מעו"ד אייל בסרגליק, המייצג את מוזגבוי יחד עם עו"ד דניאל הרמן ממשרדו, נמסר: "כתב האישום שהוגש היום מגלה נסיבות תמוהות של עבירה שלכאורה בוצעה, שלא ברור המניע שלה או מצבו הנפשי של הנאשם. אנו טרם עיינו בחומר החקירה, בשחזור שהודלף שאיננו שחזור ובשאר הראיות. כבר בשלב זה ניתן לומר כי בניגוד לנטען על ידי המשטרה אין כל חבלה של ממש כלפי המתלוננת כי התיק הוגדר כתקיפה סתם. ההדלפות המכוערות ערב הדיון לתקשורת בדבר סרטונים אינם חלק מהמיוחס למרשנו ונעשו על ידי המשטרה רק כדי להשחיר את פניו. אנו ננהל את התיק באולם בימ"ש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully