וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חטיפה בכרכור: אלמוני ניסה להכניס בת 16 לתא המטען - ונמלט

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 17:55

תושבת פרדס חנה יצאה להליכה בערב יום ראשון - לפי החשד, אלמוני אחז אותה מהמתניים ולקח אותה לכיוון רכבו. המשטרה הוזעקה למקום לאחר שעוברי אורח שמעו את צרחות הנערה, אך החוטף נסע במהירות מהמקום וטרם נתפס. אביה: "אם הוא היה מצליח לא הייתה לי ילדה היום"

זירת אירוע נסיון חטיפת הנערה בפרדס חנה. צוריה זאבי, TPS
זירת ניסיון החטיפה בכרכור/TPS, צוריה זאבי

תושבת פרדס חנה בת 16 יצאה להליכה בכרכור - על פי החשד, אלמוני חטף אותה וניסה להכניס אותה לתא המטען ברכב שלו. לאחר שלא הצליח, נמלט מהמקום; המעקב אחריו ממשיך.

האירוע קרה בערב יום ראשון, 3 ביולי, סמוך לשעה 21:30, בכיכר ראשית בכרכור. שוטרים שהוזעקו למקום בעקבות דיווח במוקד 100 פתחו בסריקות נרחבות אחר החשוד, החלו בפעולות לאיסוף ראיות וממצאים מהזירה. באותו הערב לא נמצאו חשודים בזירה. הנערה לא נזקקה לטיפול רפואי, וחקירת ניסיון החטיפה נמשכת.

אביה של הנערה סיפר בשיחה עם וואלה! על רגעי האימה במהלך מסלול ההליכה הקבוע של הנערה, אליו יצאה עם טלפון ואוזניות. "לקראת אמצע המסלול החוטף קפץ עליה מתוך סמטה חשוכה שהתחבא בה, הוא תפס אותה מהמתניים, הרים אותה באוויר והכניס אותה לבגאז'. במשך 5-4 דקות היא התנגדה, צעקה 'עזוב אותי, הצילו' ולא אפשרה לו לסגור את הרכב, כל פעם הוציאה יד או רגל". זוג שמע את צעקות הנערה, הגיע למקום וראה אותה שוכבת על הרצפה. לפי עדותו, החוטף ניסה להעמיד פנים שהוא מנסה לעזור לה - ואז נמלט מהמקום.

"טסנו מיד לזירה, היא לא הצליחה לזהות אותו באופן מלא", המשיך אבי הנערה. "הוא היה בחור גדול, ראש מעליה, והיא לא בחורה נמוכה. היה לו מבטא כבד, לא הצליחה לזהות איזה. אם הוא היה מצליח לסגור את הרכב לא הייתה לי ילדה היום", אמר בכאב. "אלוהים יודע מה הוא היה עושה". חשש המשפחה הוא לניסיון חטיפה בשביל אונס, רצח, "ואולי גם לדברים אחרים".

לדברי אביה, הנערה "פחות או יותר בסדר". הטלפון שלה נמצא בחקירת משטרה לאחר שנמצא על הרצפה בזירה. הנערה היא תלמידה מצטיינת בתיכון החקלאי בכרכור, עולה לכיתה י"א ולדברי אביה "מקובלת בחברה, אין לה או לנו שום אויבים ואין עילה לאירועים מהסוג הזה. מה שניתן לחשוב זה רק שמדובר באיזה מטורף".

גורם המעורה בחקירה ציין כי הנערה לא זוכרת איך החוטף נראה ולא הספיקה לזהות את הרכב, אך לפי העדויות הרכב היה כהה וללא מספרי זיהוי.

ביוני 2011, לא הרחק מאותו המקום, אירעה חטיפה למטרת אונס של תלמידת אולפנה בת 16. היא ניצלה כשפתחה את דלת הרכב וקפצה תוך כדי נסיעה, ונפצעה כשנפלה על הכביש. עוברי אורח מצאו אותה והזעיקו עזרה. שנה לאחר מכן, בית המשפט המחוזי בחיפה גזר 33 חודשי מאסר בפועל על אכרם אבו מוך, תושב באקה אל גרביה בן 29, לאחר שהודה והורשע בעסקת טיעון בחטיפת הנערה.

ב-2016 בית המשפט המחוזי בחיפה גזר 46 חדשי מאסר על ליאור אברמוב שהואשם בשני מקרי חטיפה של ילדות בישוב מגוריו, פרדס חנה. בתחילה הוא הואשם בחטיפת ילדה אחת שהיתה בת שלוש, וחטיפה של האחרת בת החמש, לשם ביצוע עבירות מין, ובביצוע מעשים מגונים בהן. אבל, בעסקת טיעון עם פרקליטות מחוז חיפה, נמחקו עבירות המין, נותרו ההתפרצות למקום מגורים והחטיפה במקרה אחד ונותר ניסיון לחטיפה במקרה האחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully