וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריה של ליאנה שנרצחה בידי אביה נפרדים: "אנחנו מרוסקים, לא נשכח אותך לעולם"

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 9:00

במכון לרפואה משפטית ממשיכים לחקור את נסיבות מקרה הרצח וההתאבדות של ליאנה סבנוק בידי אביה אתמול בבית שמש. מכריה, בהם ראש העיר עליזה בלוך, מספרים על אישה "מלאה באהבה". מנהלת החנות שבה עבדה סיפרה על השיחה האחרונה לפני הרצח: "אם הייתי יודעת שזו הפעם האחרונה"

זירת הרצח וההתאבדות בבית שמש/תיעוד מבצעי מד"א

ליאנה סבנוק, בת 20 מבית שמש, היא הצעירה שנרצחה אתמול (שבת) על ידי אביה אלכסנדר - שלפי החשד שם קץ לחייו רגע לאחר שדקר אותה למוות. מכריה, בהם ראש העיר עליזה בלוך, פרסמו הספדים והודעות פרידה מליאנה, ותיארו אותה כאישה "מלאה באהבה". במקביל, המכון לרפואה משפטית ממשיך לחקור את גופותיהם של השניים, והמשטרה חוקרת את נסיבות המקרה. מועד הלווייה טרם נקבע.

האירוע התרחש אמש, אז אותרה סבנוק בדירת האב בבית שמש ללא רוח חיים. האב, אלכסנדר, תושב העיר כבן 40,התאבד מיד לאחר המעשה. בחקירה ראשונית נמצאו כמה סכינים וכי האב התקשר לבנו הבוקר, וביקש להיפגש גם עמו בדירה. האח הצעיר, שמצא את בני משפחתו ללא סימני חיים, איחר להגיע, וככל הנראה ניצל ממוות.

ליאנה סבנוק, שנרצחה על ידי אביה בבית שמש. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
"מלאה באהבה". ליאנה סבנוק/תמונות גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלכסנדר סבנוק, שדקר למוות את בתו בבית שמש. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה
החשוד ברצח. אלכסנדר סבנוק/מערכת וואלה, באדיבות המשפחה

"לא נתפס איך הלכת לנו ככה", אמרה ליזי כהן, בעלת סניף חנות אופנה בעיר בית שמש בה עבדה ליאנה סבנוק. "היית הלב של החנות עם חיוך ואנרגיות מדהימות היחס שנתת לכולם. עטפת אותנו במלא אהבה חום ורגש היו לך המון תוכניות לעתיד. איך ממשיכים מכאן? הלב כואב. אני והבנות מרוסקות ומסרבות להאמין שאת לא כאן. עוד אתמול שלחת לנו הודעה - כמה את אוהבת אותנו. אם רק הייתי יודעת שזאת הפגישה האחרונה שלנו… לא נשכח אותך לעולם אני מבטיחה לך את חלק בלתי נפרד מאיתנו".

מאז המקרה, אם המשפחה ששהתה באותו הזמן בחופשה בצפון, מסתגרת. לדברי מקורביה, היא חשה אשמה על "שהשאירה את הילדה לבד בבית, הגם שהיא גדולה ועצמאית". בבית שמש מספרים על משפחה נורמטיבית, שלא הייתה מוכרת לשירותי הרווחה.

ליאנה סבנוק, שנדקרה למוות על ידי אביה בבית שמש. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה
"מלאה באהבה". ליאנה סבנוק/מערכת וואלה, באדיבות המשפחה
חשד לרצח והתאבדות, בית שמש, 23 ביולי 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
הזירה בבית שמש. אתמול/פלאש 90, יונתן זינדל

קרובי המשפחה, מכרים ושכנים העידו כי המשפחה נורמטיבית ולא היתה מוכרת לרווחה. "אני יוצאת מביתה של ליאנה סבנוק, תלמידתי לשעבר בברנקו וייס", סיפרה ראש העיר בית שמש עליזה בלוך. "ילדה חכמה, חרוצה, מלאה באהבה. אזכור את החיוך שלה תמיד. צוותי הרווחה בעירייה פועלים מול המשפחה מהיוודע האירוע וימשיכו לעמוד לצידם ככל שיצטרכו. תושבי בית שמש כולה מחבקים את המשפחה, את האמא והסבתא, ונמשיך כולנו לפעול לעמוד לצידם".

"העובדים הסוציאלים ועובדות הרווחה כל פעם מחדש מתגלים במלוא עוצמתם", הוסיפה בלוך. "הן מתייצבות בשבת בבוקר בזירה ומלווים את המשפחה לתחנת המשטרה, הן הלוחמות השקטות, כל פעם מחדש זה מרגש אותי מחדש הטריוויאליות של הסיטואציה, הן נמצאות תמיד בשעות הכי קשות ואני רוצה לומר להם תודה בשמי ובשם מדינת ישראל. הן פוגשות את המשפחה, מחבקות, מרגיעות, תומכות, לא נותנות לחשוב שאנשים לבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully