וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר בן 57 נדקר למוות בנתניה בידי בנה של בת זוגו

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 23:31

הגבר פונה במצב אנוש לבית החולים בעיר, שם זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. החשוד, תושב העיר, נעצר זמן קצר לאחר קבלת הדיווח על הדקירה, ויובא מחר לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו

בווידאו: גבר בן 50 נדקר למוות בנתניה בידי בנה של בת זוגו/צילום: מד"א

גבר בן 57 נדקר הערב (שני) למוות במהלך קטטה ברחוב דוד ילין בנתניה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים לניאדו בעיר כשהוא מחוסר הכרה, ושם נקבע מותו זמן קצר לאחר מכן. המשטרה עצרה את החשוד בדקירתו - בנה של בת זוגו.

הפראמדיקים של מד"א יקי חג'ג' וויקי שמואל וחובש רפואת חירום במד"א אליהו רוזנברג סיפרו: "הפצוע, גבר בן 57 היה מחוסר הכרה וסבל מפצעי דקירה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות. הרדמנו הנשמנו אותו ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב להמשך טיפול בבית החולים".

זירת הרצח בנתניה, 18 ביולי 2022. מד"א
זירת הרצח בנתניה, הערב/מד"א

"לצערנו הרב, למרות פעולות החייאה אינטנסיביות שביצע צוות המחלקה לרפואה דחופה בבי"ח לניאדו, בדקות האחרונות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הפצוע. אנו משתתפים בצער המשפחה", נמסר מבית החולים לניאדו.

עם קבלת הדיווח על הדקירה בעיר, פתחה המשטרה בחקירה, ועצרה את החשוד, תושב נתניה בחשד למעורבות בקטטה בעיר. בנוסף, פעלו השוטרים לאיסוף ממצאים בזירה ולבחינת הרקע והנסיבות למקרה. בהתאם לצורכי החקירה, החשוד יובא מחר לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully