וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח והתאבדות בבית שמש: האב דקר למוות את בתו - מותם נקבע במקום

עודכן לאחרונה: 23.7.2022 / 19:06

על פי החשד, אלכסנדר סבנוק, כבן 40, רצח את ליאנה ואז שם קץ לחייו. אחיה מצא אותם ללא סימני חיים אחרי שקבעו להיפגש והזעיק את כוחות ההצלה. צוותי רפואה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותם של השניים במקום. "למה הוא הרג אותה? הייתה ילדה שכולה טוב"

זירת הרצח וההתאבדות בבית שמש/תיעוד מבצעי מד"א

אב ובתו נמצאו היום (שבת) ללא רוח חיים בדירה בבית שמש. על פי החשד, אלכסנדר סבנוק, תושב העיר כבן 40, רצח את ליאנה סבנוק בת ה-20 והתאבד. האח של הצעירה, נער בן 17, מצא את השניים ללא הכרה והזעיק את כוחות ההצלה. נסיבות האירוע עדיין בבדיקה.

מחקירה ראשונית עולה כי האב, שמוכר לשירותי הרווחה, הגיע לבית גרושתו שנמצאת בחו"ל, בעוד בתו שוהה במקום לבדה. הוא דקר אותה ושם קץ לחייו. נמצאו כמה סכינים. עוד עלה מהחקירה כי האב התקשר לבנו הבוקר, וביקש להיפגש גם עמו בדירה. האח הצעיר, שמצא את בני משפחתו ללא סימני חיים, איחר להגיע, וככל הנראה ניצל ממוות.

פרמדיק מד"א אושרי אדרי סיפר כי "כשנכנסו לדירה ראינו את הגבר והאישה מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות ומדממות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם".

ליאנה סבנוק, שנדקרה למוות על ידי אביה בבית שמש. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה!
נדקרה למוות ע"י אביה. ליאנה סבנוק/מערכת וואלה!, באדיבות המשפחה
אלכסנדר סבנוק, שדקר למוות את בתו בבית שמש. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה!
החשוד ברצח. אלכסנדר סבנוק/מערכת וואלה!, באדיבות המשפחה

אחד מהשכנים ראה את האב אלכסנדר מסתובב ברחוב במהלך הלילה. הילדה הגיעה לבית לפנות בוקר עם חברותיה לאחר בילוי משותף. האב שנמצא אז בסביבה נכנס לדירה, עדיין לא ידוע מתי ובאיזו צורה.

סמוך לשעה 09:00 אחיה של הצעירה הגיע לדירה עם חבר ונחשף לזוועה. "פתאום שמענו צעקות של הילד שזועק לעזרה והבנתי שקרה משהו", מספר אחד השכנים, "במקביל הגיעו לפה כוחות ההצלה ולאט לאט הבנו שהאבא רצח את הבת שלו והתאבד. האמא לא היתה פה אלא בחופשה בצפון".

לדבריו, "בתקופה האחרונה הוא היה מסתובב פה בגינה באזור, היה נראה תמהוני. לפני כשנתיים נעצר על תיק סמים ונכלא. אחר כך אושפז ובהמשך השתחרר, לא ברור לי מה הוא עשה אחרי אבל לא ראינו אותו במשך תקופה. איך אתה יכול לעשות את זה לבת שלך, זה לא נתפס".

חשד לרצח והתאבדות, בית שמש, 23 ביולי 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
הזירה בבית שמש. היום/פלאש 90, יונתן זינדל
חשד לרצח והתאבדות, בית שמש, 23 ביולי 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
זירת הרצח בבית שמש. היום/פלאש 90, יונתן זינדל

חברותיה של ליאנה שהגיעו למקום סירבו לעכל את הבשורה הקשה ומיררו בבכי. אחת ממכרות המשפחה אמרה בשיחה עם וואלה: "למה הוא הרג את הילדה? הייתה ילדה טובה ויפה, עיניים כחולות, כולה טוב לב. היא הלכה ללמוד רפואה אחרי שסיימה צבא. עד לפני שנה היה נראה שהכול טוב. הוא היה מגיע למספרה של האמא בעיר, ועשה רושם שהכול טוב ביניהם אבל מאז שהתגרשו לא ראינו אותו בסביבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully