וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א"ק מגיבה לריאיון עם א"ח: "לא מתפלאת שמחבקים אנס פסיכופת ומכה נשים"

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 19:12

אחרי שטען בריאיון ששודר אמש כי התוודתה בפניו על רצח הנערה תאיר ראדה, קרבצ'נקו תקפה בחזרה את בן זוגה לשעבר, ואת התקשורת על כך שנתנה לו במה. "אם הייתם יודעים עד כמה אכזר הוא, מה היה בבית - הייתם מתביישים להסתכל לי בעיניים"

בווידאו: אדיר חבני, מתייחס לרצח תאיר ראדה/קרדיט: צל של אמת, הוט 8

אולה קרבצ'נקו, שמוכרת גם בכינוי א"ק, תקפה היום (רביעי) את בן זוגה לשעבר, אדיר חבני (א"ח), לאחר ריאיון שקיים בתקשורת. "בישראל של היום, כשתיקים של מקרי אונס ופדופיליה נסגרים בעבודות שירות, אם בכלל, אני לא מתפלאת שמחבקים אנס פסיכופת ומכה נשים", כתבה קרבצ'נקו בציוץ בטוויטר. "אם הייתם יודעים עד כמה אכזר הוא, מה היה בבית, הייתם מתביישים להסתכל לי בעיניים".

אתמול אמר חבני בריאיון לגיא פלג בחדשות 12, כי הוא רואה סיכוי לכך שיסומן כחשוד בפרשה בעקבות ההתפתחות בחקירה, שנחשפה על ידי וואלה. "אני רואה כמה מחבקים את אולה לאורך כל התקופה של המשפט החוזר", אמר על חברתו לשעבר, עליה טען שהיא הרוצחת כבר בעדותו ב-2012. לטענתו, אולה לבשה את בגדיו כשביצעה את הרצח, ומסיבה זו עשויה השערה שמתאימה לו להימצא בזירה.

צל כבד סיפורה של א"ק אולה קרבצ'נקו. כאן 11, צילום מסך
"לא מתפלאת שמחבקים אותו". קרבצ'נקו/צילום מסך, כאן 11

חבני שב וסיפר על התוודותה לכאורה של קרבצ'נקו לפניו לאחר הרצח. "היא פשוט התקשרה ואמרה משהו בסגנון, 'אתה זוכר את החלום שהיה לי? אז הולך להיות בלאגן גדול בעיר'. התיישבנו על המיטה והיא שלפה מתחת למיטה תיק, ואת הסכין שהיא הוציאה להראות לי. היא הוציאה גם סריג ודגמ"ח שהיו שייכים לי, סרט בד לבן מוכתם מאוד מאוד בדם. אחר כך היא סיפרה לי שהיא השתמשה בו כדי לשטח את החזה שלה. היא גם השתמשה בכובע כדי להראות כמו בן".

"היא מתארת לי, שוב, שהיא התחפשה לבן, נכנסה לבית הספר דרך השער הראשי, נכנסה לשירותי הבנות - חיכתה לשמוע צעדים, ראתה ילדה באה לכיוונה, וככה התחיל מאבק שהיא גוררת את תאיר לתא, היא משספת את גרונה", המשיך חבני. "היא מספרת שהיא לא תיארה שיהיה כל כך הרבה דם". חבני תיאר את קרבצ'נקו כ"טיפוס אפל". "זה בעיקר התבטא באומנות שלה, ספרות שירה שהיא כותבת. המקום השמח שלה שאליו היא בורחת בראש זה שהיא מדמיינת את עצמה שוחה בבריכה של דם", טען.

בעבר פורסם כי חבני הפעיל נגד קרבצ'נקו אלימות ואף אנס אותה. בריאיון הוא לא הכחיש את הטענות, ואמר "אני אומר דבר מאוד מאוד פשוט. כן, נכון, ב-2007 היה זמן שגרנו בקצרין והמשחק המיני בינינו לא פורש נכון. והיום אני אומר נכון, זה אונס". הוא אף אישר כי היה אובססיבי כלפיה בשנים שלאחר הרצח: "הייתי אובססיבי כדי לשמור עליה או לשמור על העולם מפניה, ליתר דיוק. זה נכון שהייתי מתקשר אליה בכל רגע נתון ומברר איפה היא נמצאת, אבל זה רק לאחר הרצח. לפני הרצח זה מעולם לא קרה".

עוד בוואלה!

שלב ההוכחות בתיק זדורוב יפתח מחדש; השופטים: "ראיה שלא שוברת שוויון, אך בעלת משקל"

לכתבה המלאה
אדיר חבני המכונה  א"ח. שימוש לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
טען כי קרבצ'נקו התוודתה על הרצח. חבני/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א'

מוקדם יותר היום קבע בית הדין המחוזי בנצרת כי תבוצע בדיקה מחדש של השערות שנמצאו על גופתה של תאיר ראדה, בהן שערה שה-DNA שלה יכול להתאים לחבני. בתום הבדיקה, הפרקליטות תשקול את משמעות הראיה כחלק מהטיפול בתיק.

עורך הדין ירום הלוי, שמייצג את רומן זדורוב, ביקש מבית המשפט לבדוק מחדש את תשע "בדיקות הייחוס" בנושא השערות. עוד ביקר כי לאחר שיושלם הריצוף הגנומי המלא של דגימות הייחוס, יובאו עדים מומחים. השופטים דיברו על שערות שלפי הדוח של ד"ר נורית בובליל, יש להמשיך את בדיקות הריצוף הגנטי עליהן - מפני שהצליחו הפעם להפיק DNA מיטוכונדריאלי מ-18 מתוך 56 שערות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully